  • Data: 2002-02-02 20:23:57
    Temat: Re: elga_ok - popieram cie!
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ja tez cie popieram, elgo!

    A ja chociaz jestem milosnikiem mBanku (i to wielkiem) niekoniecznie.
    Widac w twoim posice duze zatroskanie mBankiem, ale... trzeba zawsze liczyc
    sie z tym, ze jesli cos sie najpierw daje, a pozniej zabiera...
    zobacz jaka kiedys byla roznica miedzy oprocentowaniem mBanku a wszystkich
    innych kont.
    Kiedy mBank byl najlpeszy pomijam darmowe przelewy wyplaty - bo i inne sa
    takie banki - byl elita ze wzgledu na to, ze mozna bylo bardzo dobrze
    ulokowac pieniadze.
    Teraz?? Teraz sa marmurki ktore daja duzo lpeszy procent.
    mBank -dajac niski porcent a majac duze utrudniania - czy to przez
    wplacanie pieniedzy, czy to przez sam charakter konta lokacyjnego - stracil
    juz swoj mir super nowosci...

    Dlatego trzeba popatrzec reaistycznie - tak jak top management zechcial w
    koncu zebrac to co wlozyl w ten interes - tak klienci powoli tez z
    zakochanie zejda na ziemie... ;)