  • Data: 2002-02-02 21:04:38
    Temat: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

    news:0fbe.000006b1.3c5c4bea@newsgate.onet.pl...
    > Fakty są takie.
    > Lipiec 2001 emax 16,5 %.
    > Luty 2002 emax 8,65 % ( x 0,8- haracz belkowy)
    > Oprócz tego niespełnione puibliczne obietnice wprowadzenia nowych
    produktów i
    > po cichu wprowadzane różne opłaty.

    Hmm ja tez jestem za mbankiem ale coraz bardziej zasmuca mnie takie
    dzialanie...
    od dzis nie bede juz twierdzil wsrod znajomych ze mam wysokie oprocentowanie
    na koncie :(
    nie wiem jaka jest inflacja ale wątpie aby spadla tak drastycznie (-8%) od
    lipca. Wydaje mi sie ze infacja waha sie gdzies w poblizu 6-7% rocznie a
    wiec 8,65% (x 0,8) to juz jest mały skandal jak na bank internetowy. Gdzie
    tu zysk ponad inflacje???

    PS jake oplaty sa po cichu wprowadzane??? Jestem troche nie na biezaco, ale
    jak sie wkurze to wyjde z garnkiem i chochla pod siedzibe mbanku w Lodzi i
    tak jak ludzie w Argentynie pogonie tych co zawiedli naród ;-)