  • 31. Data: 2002-02-19 14:34:52
    Temat: Re: OT-nie wkurzac PJO :-)
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > begin  19 Feb 2002 15:17:47 +0100, w
    > <3...@n...onet.pl>, <b...@p...onet.pl>

    > Blebleble... ale się anonim wkurzył,

    ROTFL
    A jednak czytac nie potrafisz rowniez ;-)))

    Tym razem EOT

  • 32. Data: 2002-02-19 15:18:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 19, 2002 at 03:08:19PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Nigdy nie slyszalem, zeby PJO mial psa :-)))

    A duze te mieszkanie w Lodzi? Moze kupic pewnym pracownikom pewnego
    banku duzego psa? ;-)

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-02-23 09:56:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Feb 2002 16:18:55 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >A duze te mieszkanie w Lodzi? Moze kupic pewnym pracownikom pewnego
    >banku duzego psa? ;-)

    Chyba musieliby go do pracy zabierac bo zaden normalny pies nie
    wytrzyma bez spaceru tyle czasu :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 34. Data: 2002-02-23 13:28:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 23, 2002 at 10:56:01AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Chyba musieliby go do pracy zabierac bo zaden normalny pies nie
    > wytrzyma bez spaceru tyle czasu :-)))

    A, nie bede komentowal dlaczego ma byc normalny ;-)

    --

    --w

  • 35. Data: 2002-02-24 20:18:06
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Z całym szacunkiem dla PJO - nie wiem czym On się tam zajmuje w tym
    > mBanku, ale odpowiedzi na tego typu pytania to chyba lepiej udzieli
    > nawet byle jaki prawnik. Czy to nowa akcja cięcia kosztów przez
    > mBank??
    Nowa akcja cięcia kosztów przez mBank to powinna się zacząć teraz, i skierowana
    powinna być do pracowników, którzy oficjalnie udzielają klientom takich
    odpowiedzi jakich udziela PJO (w skrócie: niekompetencja i chamstwo)
    Pozdr.

  • 36. Data: 2002-02-24 22:49:40
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    klientom takich
    > odpowiedzi jakich udziela PJO (w skrócie: niekompetencja i chamstwo)

    Dlaczego od razu chamstwo? Udzielać informacji przez internet można w sposób
    sztywny i oficjalny --> Inteligo, albo normalnie --> mBank.
    Ale podejrzewam, że za niedługo przez takie posty to wszędzie będzie już
    sztywno niestety...

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2002-02-25 12:58:01
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał do bwwald'a:

    > Blebleble... ale się anonim wkurzył, ale musiał się rozpisać...
    > Do tej pory nie zauważyłeś, że jesteś w tym wątku traktowany
    > lekceważąco, tak samo jak robiłeś to na forum mBanku?? I jak się
    > dzidzia sama teraz ładnie wkurza :)).
    (...)
    > Tak, to już koniec twojej tragedii...
    (...)
    > PS. Rozmieszył mnie fragment o "kulturze". Kupa śmiechu, kto to
    > pisze...

    Muszę Cię zmartwić, ale mówicie Panowie tylko za siebie.
    pbb jest na tyle duża, że jeden pożal się Boże "pisarz"
    (a niechby nawet i dwóch) to jeszcze nie jest jej całe
    audytorium, i wypowiedzi w imieniu wszystkich listowiczów,
    zwłaszcza na takim poziomie, są zdecydowanie nie na miejscu.

    Pominę, że smarkate, ale to inna sprawa.

    A to co pisze bwwald na forum mB jest mocno do rzeczy
    i na poziomie.
    I niestety częściej merytoryczne niż niektóre teksty tutaj.

    Swoją drogą teksty "radkap" są na tyle "lustrzane", że od dawna
    zastanawiam się, czy to nie jest druga ksywka Wojtka Piecka... :-)))

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden

    P.S.

    > EOT (EOD?)

    Jest niejaka różnica pomiędzy wątkiem a _całą_ dyskusją.

  • 38. Data: 2002-02-25 15:05:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 25 Feb 2002 13:58:01 +0100, w
    <7...@n...onet.pl>, <z...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > A to co pisze bwwald na forum mB jest mocno do rzeczy
    > i na poziomie.
    > I niestety częściej merytoryczne niż niektóre teksty tutaj.

    Nic tam nie było merytoryczne. Co miało być? To?

    ---
    "Ależ Zenobia Herc-Amper 10 lutego zmieniła miejsce zamieszkania i
    obecnie mieszka w Pacanowie na ulicy Konstantynopolitańczykiewiczówny
    666a/444b.
    :)))
    Nie dalej jak wczoraj otrzymałem od niej przelew, który był zlecony 12
    (po przeprowadzce i zmianie miejsca zameldowania) ze starym miejscem
    zamieszkania.
    Zenobia zapewnia, iż wysłała do Was odpowiednie dane o zmianie miejsca
    zamieszkania, ale widocznie jeszcze do Was nie dotarły. :)))

    Niestety w tym przypadku nie tylko _poświadczyliście_ nieprawdę, ale
    _nadto_ nie _daliście_ jej szansy aby wpisała prawdę w polu nadawcy
    ;)))
    Po części zmusiliście ją aby wysłała przelew z nieaktualnymi danymi.
    ;)

    Pozdrawiam

    PS. Zenobia ma wstręt do telefonów."
    ----

    Przecież to typowe ujadanie kogoś, komu skończyły się argumenty, a
    pisze, by tylko pisać. I nic dziwnego, że pod czymś takim wstydził się
    podpisać :).
    Temat "nadawcy" był już tyle razy omawiany, że szkoda go ponownie
    wałkować.

  • 39. Data: 2002-02-26 07:05:55
    Temat: Re: dlugie, duzo cytatow
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Przecież to typowe ujadanie kogoś, komu skończyły się argumenty, a
    > pisze, by tylko pisać.

    A nie pisalem, ze nie potrafisz czytac? :-) Moze potrafisz, ale z logika
    jestes "na bakier" ;-)
    HINT-Sprawdz daty poszczegolnych postow. Latwo zauwazyc, ze byl to moj
    pierwszy post w "dyskusji", wiec twoje stwierdzenie o konczeniu sie
    argumentow jest bledne.
    Nie chodzilo mi wcale o to, ze blokada edycji nadawcy przelewu jest
    niesluszna. Chodzilo o cos innego:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=224
    00&t=22302
    "Chciałem tylko wykazać, że podany przez Szanownego Pana przykład nie jest
    najlepszy... ;) Pisał Pan, że bank nie będzie poświadczał nieprawdy, a ja
    pokazałem, że będzie, chociaż w dobrej wierze."

    >I nic dziwnego, że pod czymś takim wstydził się
    > podpisać :).

    Tu mnie rozbawiłeś. :-)))
    Moge podpisac sie jak bede chcial, pseudonimem, np: R. Popławski, czy W.
    Piecek ;), ale
    podam nastepne cytaty z tej dyskusji (pierwszy cytat mRadnego):

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=223
    99&t=22302
    "Autor: Shuriken (...) ()
    Data: 02-02-14 11:50
    Nieladnie, Panie Piotrze. Wiekszosc z nas (klientow) zachowuje tutaj
    incognito z roznych przyczyn. Ale tak to juz jest w Internecie. Nihil novi.
    A moze nalezy spytac o to piecioletnia pocieche?
    ;-P"

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=224
    00&t=22302
    "Gdyby poczytał Pan forum, to znalazłby Pan również moje imię i nazwisko,
    oprócz adresu e-mail, który może Pan zobaczyć w każdej wiadomości.
    Zarówno Wojtek Bolanowski, jak również Mariusz Gorzeń przekonali się, że nie
    jestem anonimem, bo adres e-mail jak najbardziej działa."

    > Temat "nadawcy" był już tyle razy omawiany, że szkoda go ponownie
    > wałkować.

    Tak naprawde to chodzilo o cos innego, co zauwazyli prawie wszyscy
    zabierajacy głos w dyskusji, lecz niestety nie Ty. Przykro...

    Przykłady:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=228
    65&t=22302
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=230
    96&t=22302
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=227
    14&t=22302

    Te ostatnie 2 posty pojawily sie po moim poscie na pbb, wiec mozna
    przypuszczac, ze ich autorzy sa wsrod nas. :-)

    Pozdrawiam

    PS. Przepraszam za bardzo dlugi list.

  • 40. Data: 2002-02-26 17:13:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 26 Feb 2002 08:05:55 +0100, w
    <a5fc4i$jpv$1@flis.man.torun.pl>, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > HINT-Sprawdz daty poszczegolnych postow. Latwo zauwazyc, ze byl to moj
    > pierwszy post w "dyskusji", wiec twoje stwierdzenie o konczeniu sie

    Och, faktycznie masz problemy z logiką... Już na początku dyskusji
    skończyły się argumenty, tzn. było ich tyle co kot napłakał.

> [...]
    > incognito z roznych przyczyn. Ale tak to juz jest w Internecie. Nihil novi.
    > A moze nalezy spytac o to piecioletnia pocieche?

    ROTFL. Internet nie zwalnia z kultury, chociaż pewnie myślisz, że
    Ciebie to nie dotyczy.

> [...]
    > Zarówno Wojtek Bolanowski, jak również Mariusz Gorzeń przekonali się, że nie
    > jestem anonimem, bo adres e-mail jak najbardziej działa."

    ROTFL. Masz faktycznie spore problemy z logiką, skoro podanie adresu
    e-mail uznajesz za brak anonimowości. Chociaż sądząc po Twoich postach
    możesz faktycznie tak uważać :))).

    > Tak naprawde to chodzilo o cos innego, co zauwazyli prawie wszyscy
    > zabierajacy głos w dyskusji, lecz niestety nie Ty. Przykro...

> [...]

    To ten przykład?
    "Ależ Zenobia Herc-Amper 10 lutego zmieniła miejsce zamieszkania i
    obecnie mieszka w Pacanowie na ulicy Konstantynopolitańczykiewiczówny
    666a/444b."

    Faktycznie takich bredni można się spodziewać -- tylko od Ciebie.

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=230
    96&t=22302
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=227
    14&t=22302

    To nie mój problem, a PJO i banku. Może denerwuje go ludzka głupota?
    (Wielu ludzi to wyprowadza z równowagi). To nie moja wina, że
    potraktował Cię jak gówniarza. Wszakże miał powody.

    > PS. Przepraszam za bardzo dlugi list.

    Przepraszam, że z Tobą dyskutuję na absurdalne tematy i wyimaginowane
    Twoje problemy.