  • 1. Data: 2002-02-16 10:46:30
    Temat: Telepekao24
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

    Czesc;

    prosze o merytoryczne opinie na w/w temat. Chodzi mi o :

    - szybkosc dzialania strony transakcyjnej T24;
    - jej funkcjonalność;
    - udogodnienia dla szarego uzytkownika.

    Prosze nie pisac ze PEKAO SA to syf itd bo takie opinie mnie nie interesuja,
    chce wiedziec tylko troche o ich systemie www.

    Dziekuje z gory

    --
    ______________________
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-02-16 11:46:29
    Temat: Re: Telepekao24
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Wojtek Mierzejewski wrote:

    > - szybkosc dzialania strony transakcyjnej T24;
    > - jej funkcjonalność;
    > - udogodnienia dla szarego uzytkownika.

    Jest b. sensowne i raczej szybkie (korzystam zazwyczaj z SDI), z
    wyjątkami nastepującymi:

    - brak info via sms o operacjach na koncie (nawet jako opcja)
    - brak możliwosci przelewów za granicę
    - brak odmiejscowienia rachunków biznes (nie ma IKM biznes)

    Jako ciekawostkę podam, że system reaguje na nieprawidłowosci: kiedys
    źle wklepałem regon przy przelewie do ZUSu i przelew nie poszedł.
    Niestety minęło parę dni, zanim sie zorientowałem - patrz brak smsów.

    marcin ha, happy telepekao user ;-)
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 3. Data: 2002-02-16 12:44:46
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sat, 16 Feb 2002 11:46:30 +0100, Wojtek Mierzejewski napisał(a):
> [...]

    >- udogodnienia dla szarego uzytkownika.

    >Prosze nie pisac ze PEKAO SA to syf itd bo takie opinie mnie nie interesuja,

    Napiszę tak:
    - najbezpieczniejsze rozwiązanie z możliwych
    - najbardziej uniwersalne - niech się inni schowają z tymi swoimi javami i
    innymi (tfu tfu) skryptami

    Choćby te dwie cechy powodują że warto w to wejść.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2002-02-16 12:48:46
    Od: "R_Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Napiszę tak:
    > - najbezpieczniejsze rozwiązanie z możliwych

    Jeśli myślisz o ich tokenie, to zapewne nie mylisz się.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-02-16 17:24:36
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    telepekao24 jest ok,
    strona www dziala gdzies od poczatku roku bardzo szybko o kazdej porze
    dnia i nocy,
    minusem jest brak online'owych przelewow miedzy kontami w oddziale
    elektronicznym

  • 6. Data: 2002-02-16 18:40:20
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > javami i innymi (tfu tfu) skryptami
    >
    > Choćby te dwie cechy powodują że warto w to wejść.

    O własnie. Do tego jest to _najtańsze_ konto do działalnosci
    gospodarczej na rynku (z uwagami jak w moim poprzednim poscie w tym
    wątku). Jesli by jeszcze usunęli te problemy o których pisałem w
    poprzednim mejlu, to by było super. Oprocentowanie eurokonta to już inna
    bajka ;-)

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 7. Data: 2002-02-16 20:15:58
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Wojtek Mierzejewski wrote:

    > Prosze nie pisac ze PEKAO SA to syf itd bo takie opinie mnie nie interesuja,
    > chce wiedziec tylko troche o ich systemie www.

    Mam Eurokonto WWW od 1,5 roku i jestem (wbrew ogólnej opinii o pekao)
    bardzo zadowolony. System www jest sensowny i stosunkowo szybki (bez
    apletów i innych cudów). Odkąd mam konto była 1 zmiana layoutu serwisu,
    raczej bardziej wyglądu niż funkcjonalności. Jedyna wada to to, iż nie
    ma możliwości wglądu na bieżąco do transakcji na kartach charge.

    ZTCW ostatnio wydają maestro dopiero po 3 miesiącach regularnych
    wpływów, co mnie zabolało. Ale na szczęście mnie to nie dotyczy.

    Pozdrowienia,

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 8. Data: 2002-02-17 09:27:42
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Hyła" <c...@r...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > źle wklepałem regon przy przelewie do ZUSu i przelew nie poszedł.
    > Niestety minęło parę dni, zanim sie zorientowałem - patrz brak smsów.

    Niestety Telepekao jest obciążone wszystkimi "ludzkimi" wadami Pekao SA.:
    - potrafią się zagapić i nie pobierać prowizji za prowadzenie lub pobierać za niską
    (pomyśl ile się tego nazbiera, jeśli komuś przypomni się tuż perzed upływem trzech
    lat i naliczy),
    - procedury dla poszczególnych produktów są takie same (z wyjątkami wynikającymi z
    internetowości TP24) - dla uzykania kredytu w EK WWW musisz dostarczyć takie same
    dokumenty, jak dla klasycznego EK, za pośrednictwem marmurka,
    - ludzie w TP 24 też się mylą, zapominają, gubią to i owo,

    A udogodnień nie ma znowu tak wiele: część formularzy można wypełnić na www
    (wnioski o kredyt, karty płatnicze, pełnomocnictwa, dyspozycje na wypadek śmierci
    itp), umowę o kredyt można podpisać via poczta wewnętrzna, kilka innych spraw można
    w ten sposób załatwić. Ale już np. zablokowanie czy rozsynchronizowanie tokena
    pobzwia Cię dostępu do konta na dobrych kilka dni i zmusza do wizyty w placówce
    pośredniczącej.

    W żadnym wypadku nie zniechęcam do Telepekao, ale weź i to pod uwagę, żebyś
    później nie był rozczarowany.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-02-17 11:27:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W żadnym wypadku nie zniechęcam do Telepekao, ale weź i to pod uwagę,
    żebyś później >nie był rozczarowany.

    No i ta karta maestro - przez 3 miechy jestes w zasadzie zdany tylko na
    IKMke i placowki - toz takiego cudu w zadym banku nie widzialem :)

  • 10. Data: 2002-02-17 11:36:34
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    AMRA wrote:

    > No i ta karta maestro - przez 3 miechy jestes w zasadzie zdany tylko na
    > IKMke i placowki - toz takiego cudu w zadym banku nie widzialem :)

    Tak, to jest cos __bardzo___ dziwnego.

    Myslę, że pekaowska ekipa od produktu telepekao (eurokonto i biznes)
    powinna siąsc i przemysleć to wszystko jeszcze raz od nowa. Nie sądzę,
    żeby koszty wdrożenia tych drobnych udogodnień, o których jest mowa
    (maestro, IKM biznes, smsy) były jakos strasznie wysokie.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl