  • 1. Data: 2002-02-16 12:09:59
    Temat: inteligo - ale coś innego
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    To nie jest głos w dyskusji "mBank lepszy
    od Inteligo", ale ...

    dzisiaj pociągnęli opłatę 4.99 za pełny
    serwis SMS, którego wcale nie zamawiałem!
    Nie dostałem żadnego SMSa, choć pieniądze
    wchodziły i wychodziły.
    Dzwonię więc do 800121121 i pani powiedziała,
    że jeżeli reklamacja będzie słuszna, to
    może w ciągu 5 dni mi cofną te opłaty.

    Ciekaw jestem tylko, czy odsetki od tych 5zł
    też zwrócą?

    Ciekawe, ile osób nie zauważyło takiej małej
    różnicy.

    McCartney

    --
    ----------- Grzegon Olędzki -------------------------------
    McCartney ----------------- m...@t...pl ----------

  • 2. Data: 2002-02-16 12:14:38
    Temat: Re: inteligo - ale coś innego
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem tylko, czy odsetki od tych 5zł
    > też zwrócą?
    >
    > Ciekawe, ile osób nie zauważyło takiej małej

    mi nie zabrali 5zł pewnie dlatego że właśnie zrezygnowałem z ve.

  • 3. Data: 2002-02-16 12:36:46
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "McCartney" <m...@p...onet407.pl> wrote in message
    > Dzwonię więc do 800121121 i pani powiedziała,
    > że jeżeli reklamacja będzie słuszna, to
    > może w ciągu 5 dni mi cofną te opłaty.
    >
    > Ciekaw jestem tylko, czy odsetki od tych 5zł
    > też zwrócą?

    Zaksięgują Ci te pięć złotych z datą pobrania i po kłopocie. Nie wierzę, że
    ktoś mógł Ci powiedzieć, że "że jeżeli reklamacja będzie słuszna, to _może_
    w ciągu 5 dni mi cofną te opłaty".
    Jeżeli będzie słuszna - to Ci cofną. Jeżeli nie - to nie uznają reklamacji,
    czyli będzie 'niesłuszna'.