    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlugie, duzo cytatow
    Date: Tue, 26 Feb 2002 18:13:41 +0100

    begin --> Tue, 26 Feb 2002 08:05:55 +0100, w
    <a5fc4i$jpv$1@flis.man.torun.pl>, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > A nie pisalem, ze nie potrafisz czytac? :-) Moze potrafisz, ale z logika
    > jestes "na bakier" ;-)
    > HINT-Sprawdz daty poszczegolnych postow. Latwo zauwazyc, ze byl to moj
    > pierwszy post w "dyskusji", wiec twoje stwierdzenie o konczeniu sie
    > argumentow jest bledne.

    Och, faktycznie masz problemy z logiką... Już na początku dyskusji
    skończyły się argumenty, tzn. było ich tyle co kot napłakał.

    > Nie chodzilo mi wcale o to, ze blokada edycji nadawcy przelewu jest
    > niesluszna. Chodzilo o cos innego:
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=224
    00&t=22302
    > "Chciałem tylko wykazać, że podany przez Szanownego Pana przykład nie jest
    > najlepszy... ;) Pisał Pan, że bank nie będzie po?wiadczał nieprawdy, a ja
    > pokazałem, że będzie, chociaż w dobrej wierze."

    > Tu mnie rozbawiłe?. :-)))
    > Moge podpisac sie jak bede chcial, pseudonimem, np: R. Popławski, czy W.
    > Piecek ;), ale
    > podam nastepne cytaty z tej dyskusji (pierwszy cytat mRadnego):
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=223
    99&t=22302
    > "Autor: Shuriken (...) ()
    > Data: 02-02-14 11:50
    > Nieladnie, Panie Piotrze. Wiekszosc z nas (klientow) zachowuje tutaj
    > incognito z roznych przyczyn. Ale tak to juz jest w Internecie. Nihil novi.
    > A moze nalezy spytac o to piecioletnia pocieche?
    > ;-P"

    ROTFL. Internet nie zwalnia z kultury, chociaż pewnie myślisz, że
    Ciebie to nie dotyczy.

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=224
    00&t=22302
    > "Gdyby poczytał Pan forum, to znalazłby Pan również moje imię i nazwisko,
    > oprócz adresu e-mail, który może Pan zobaczyć w każdej wiadomo?ci.
    > Zarówno Wojtek Bolanowski, jak również Mariusz Gorzeń przekonali się, że nie
    > jestem anonimem, bo adres e-mail jak najbardziej działa."

    ROTFL. Masz faktycznie spore problemy z logiką, skoro podanie adresu
    e-mail uznajesz za brak anonimowości. Chociaż sądząc po Twoich postach
    możesz faktycznie tak uważać :))).

    > Tak naprawde to chodzilo o cos innego, co zauwazyli prawie wszyscy
    > zabierajacy głos w dyskusji, lecz niestety nie Ty. Przykro...
    >
    > Przykłady:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=228
    65&t=22302

    To ten przykład?
    "Ależ Zenobia Herc-Amper 10 lutego zmieniła miejsce zamieszkania i
    obecnie mieszka w Pacanowie na ulicy Konstantynopolitańczykiewiczówny
    666a/444b."

    Faktycznie takich bredni można się spodziewać -- tylko od Ciebie.

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=230
    96&t=22302
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=227
    14&t=22302

    To nie mój problem, a PJO i banku. Może denerwuje go ludzka głupota?
    (Wielu ludzi to wyprowadza z równowagi). To nie moja wina, że
    potraktował Cię jak gówniarza. Wszakże miał powody.

    > PS. Przepraszam za bardzo dlugi list.

    Przepraszam, że z Tobą dyskutuję na absurdalne tematy i wyimaginowane
    Twoje problemy.