  • 1. Data: 2002-02-16 11:56:06
    Temat: gratulujcie-konto inteligo bez karty (już)
    Od: <n...@p...onet.pl>

    właście zamknołem kartę telefonicznie, konto zostawiam żeby pieniążki
    procentowały:))) w poniedziałek lecę do pekao otworzyć vise classic (walutową).
    dwa tygodnie czekania, wpłata 150USD i karta moja:))) tylko, że przez dwa
    tygodnie będe bez żadnej karty:((( gratulujcie współgrupowicze:))))

  • 2. Data: 2002-02-16 12:01:15
    Temat: Odp: gratulujcie-konto inteligo bez karty (już)
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > w poniedziałek lecę do pekao otworzyć vise classic (walutową).

    a gdzie można poczytac o warunkach przyznawania tych kart pekaowskich?
    d.

  • 3. Data: 2002-02-16 12:02:33
    Temat: Re: gratulujcie-konto inteligo bez karty (już)
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > a gdzie można poczytac o warunkach przyznawania tych kart pekaowskich?

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/201374-573835-66379

  • 4. Data: 2002-02-16 12:06:22
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > a gdzie można poczytac o warunkach przyznawania tych kart pekaowskich?
    > d.
    Np.:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5.xml?/sid=35/la
    ng=PL/701263-199523-3129