  • 1. Data: 2002-02-16 10:47:25
    Temat: BZWBK Konto 24 Student - token
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Witam,

    Czy w BZWBK do konta24 X-tra Student token jest wydawany bezplatnie czy
    za oplata (jaka)?
    W TOiP jest tylko informacja o tokenie dla kont Plus i Prestiż. W infie
    o koncie Student nie ma znowu informacji jakoby bylby bezplatny...

    W ogole polecacie BZWBK Konto24 Student?

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-02-16 11:20:46
    Temat: Re: BZWBK Konto 24 Student - token
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Sebastian Ujma" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W TOiP jest tylko informacja o tokenie dla kont Plus i Prestiż. W infie
    > o koncie Student nie ma znowu informacji jakoby bylby bezplatny...

    AFAIK to już do Studenta nie dają tokena w ogóle. Kiedyś był płatny 40 zł.

    > W ogole polecacie BZWBK Konto24 Student?

    Mam i nie narzekam.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 3. Data: 2002-02-16 11:45:48
    Temat: Odp: BZWBK Konto 24 Student - token
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Ujma <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@c...pl...
> [...]
    > o koncie Student nie ma znowu informacji jakoby bylby bezplatny...
    >
    > W ogole polecacie BZWBK Konto24 Student?

    mam i jestem z niego zadowolony
    chociaż podobno róznie to wygląda w róznych częściach kraju
    w wlkp. jest bez zarzutu
    pozdrawiam
    sphinx

  • 4. Data: 2002-02-16 13:46:49
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SP@M@wp.pl>

    Użytkownik "Sebastian Ujma" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy w BZWBK do konta24 X-tra Student token jest wydawany bezplatnie czy
    > za oplata (jaka)?

    40zl mnie kosztowal

    > o koncie Student nie ma znowu informacji jakoby bylby bezplatny...

    juz go bracie nie dostaniesz :)
    tylko 10 zdefiniowanych w oddziale rachunkow, wycofali tokeny dla nas.

    > W ogole polecacie BZWBK Konto24 Student?

    polecam, z tokenem jest niezle, marmurek, jest gdzie wyplacic duza kase i
    wplacic.

  • 5. Data: 2002-02-16 15:47:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Potwierdzam :)
    Token fajniutki juz nie daja.
    Mam w Wawie obok siebie - jestem b. zadowolony.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 6. Data: 2002-02-16 17:03:23
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    W takim razie bez tokena jakie mam mozliwosci rezlizowania DOWOLNYCH
    przelewow? Oddzial, telefon, zmiana tych definiowanych (jak)?

    Sebastian

  • 7. Data: 2002-02-16 17:05:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W takim razie bez tokena jakie mam mozliwosci rezlizowania DOWOLNYCH
    > przelewow? Oddzial, telefon, zmiana tych definiowanych (jak)?

    Chyba zadnych :)
    Poza tym nie oplaca sie - lepiej miec WBK _ mBank

  • 8. Data: 2002-02-16 17:37:07
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Masz możliwość definiowania w oddziale do 10 rachunków na które chcesz
    przelewać pieniądze. Przelew kosztuje 0,50 (tani - idzie ok. 3 dni) lub 1,50
    (elixir - w tym samym dniu). Przy dużej kasie to nie ma znaczenia. Ale przy
    małych groszach trzeba się rozejrzeć za czymś darmowym (np. LGnet).

    Pierwszą kartę dają za darmo na dwa lata, następna po 20 zl. Bezpłatne wypłaty
    z bankomatu BZ WBK, ale już w okienku zabierają 1 zl.

    Możliwość zakładania lokat przez internet. Szczególnie godna polecenia jest
    Lokata24 na 1 miesiąc - 9 %!

    Jako marmurek (czyli jako tzw. prestiżowy i duży bank) warto mieć to konto,
    zwłaszcza, że jest brak opłat za prowadzenie.

    A co jak skończę studia? Wtedy zobaczę ...

  • 9. Data: 2002-02-16 17:50:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    przy
    > małych groszach trzeba się rozejrzeć za czymś darmowym (np. LGnet).

    Idzie dwa dni - jesli pojdzie pierwszym rannym eliskirem - czyli jak dnia
    poprzendiego wyslesz.

    > Jako marmurek (czyli jako tzw. prestiżowy i duży bank) warto mieć to
    konto,
    > zwłaszcza, że jest brak opłat za prowadzenie.
    >
    > A co jak skończę studia? Wtedy zobaczę ...

    Jest wtedy pakiet absolwent - prowadzenie za polowe

  • 10. Data: 2002-02-17 00:06:52
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@-...pl>

    > Jest wtedy pakiet absolwent - prowadzenie za polowe

    aha to good, wbk mi sie podoba.

    i nie pobieraja 1zl za wyplate ( chyba ze nie masz karty przy sobie)