  • 41. Data: 2002-02-27 07:00:16
    Temat: Re: dlugie, duzo cytatow
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:c2gn7ug66ql6vsps1bsaftram73h7l360j@4ax.com...

    > Och, faktycznie masz problemy z logiką... Już na początku dyskusji
    > skończyły się argumenty, tzn. było ich tyle co kot napłakał.

    Tu niestety nie chodziło o argumenty, tylko o przykład ktory podał PJO. Moze
    nie zauwazyles, wiec jeszcze raz:

    >Internet nie zwalnia z kultury, chociaż pewnie myślisz, że
    > Ciebie to nie dotyczy.

    Dotyczy i Ciebie i mnie. U Ciebie widze znaczace postepy. :-)))

    > ROTFL. Masz faktycznie spore problemy z logiką, skoro podanie adresu
    > e-mail uznajesz za brak anonimowości. Chociaż sądząc po Twoich postach
    > możesz faktycznie tak uważać :))).

    Ja tak wcale nie uwazam ;-) Przyczepiles sie tej logiki, ktorej brak w Twoim
    przypadku wykazalem w poprzednim liscie. ;-)))
    (zmien plyte)
    Podanie imienia i nazwiska tez wedlug mnie nic nie zmieni. Jesli dla Ciebie
    to takie istotne, to przyjrzyj sie uwaznie moim postom na bpp lub forum.
    Znajdziesz je. Inna sprawa jest to, ze te dane nie musza byc prawdziwe. ;),
    tak samo jak w Twoim przypadku.

    > To ten przykład?
    > "Ależ Zenobia Herc-Amper 10 lutego zmieniła miejsce zamieszkania i
    > obecnie mieszka w Pacanowie na ulicy Konstantynopolitańczykiewiczówny
    > 666a/444b."
    > Faktycznie takich bredni można się spodziewać -- tylko od Ciebie.

    Oj nieladnie. Tym razem "OPLUWASZ" rowniez PJO. ;-)
    To On podal przyklad pani Zenobii..., ja zmienilem tylko jej miejsce
    zameldowania -;)

    > To nie mój problem, a PJO i banku. Może denerwuje go ludzka głupota?
    > (Wielu ludzi to wyprowadza z równowagi). To nie moja wina, że
    > potraktował Cię jak gówniarza. Wszakże miał powody.

    Jesli tak uwazasz, to pewnie masz racje ;-)
    (Zauwaz ze to jemu inni zarzucaja chamstwo i niekompetencje)
    Jak sie nie ma argumentow, to najlepiej napisac cos takiego jak PJO (z calym
    szacunkiem do niego) lub (przepraszam) Ty: "nie masz racji poniewaz jej nie
    masz"

    > Przepraszam, że z Tobą dyskutuję na absurdalne tematy i wyimaginowane
    > Twoje problemy.

    Nie masz za co przepraszac, bo ja nie mam problemów. :-)
    Pozdrawiam

    PS. Jestem pod wrazeniem Twojego przeobrazenia kulturalnego. To nie jest
    wcale sarkazm.

  • 42. Data: 2002-02-27 12:32:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 27 Feb 2002 08:00:16 +0100, w
    <a5i092$n3c$1@flis.man.torun.pl>, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Tu niestety nie chodziło o argumenty, tylko o przykład ktory podał PJO. Moze
    > nie zauwazyles, wiec jeszcze raz:

    LOL, to teraz wycofujesz się, że to był początek dyskusji :)).

    > jest
    > ja

    > Dotyczy i Ciebie i mnie. U Ciebie widze znaczace postepy. :-)))

    Jak widać po dyskusji na cafe mBanku ze mną nigdy nie jest tak źle,
    jak z Tobą :))).

    > Ja tak wcale nie uwazam ;-) Przyczepiles sie tej logiki, ktorej brak w Twoim
    > przypadku wykazalem w poprzednim liscie. ;-)))
    > (zmien plyte)

    LOL. Ale dzięki za przyznanie racji :)).

> [...]
    >
    > Oj nieladnie. Tym razem "OPLUWASZ" rowniez PJO. ;-)
    > To On podal przyklad pani Zenobii..., ja zmienilem tylko jej miejsce

    Listy PJO tylko przeglądałem (za długie do czytania), bardziej
    zainteresowałem się bzdurami i brakiem logiki Twoich listów. :))

    > Jesli tak uwazasz, to pewnie masz racje ;-)
    > (Zauwaz ze to jemu inni zarzucaja chamstwo i niekompetencje)

    Tylko ci, którym chciało się czytać ten żałosny wątek na forum.
    Dziwne, że PJO dał się wciągnąc w ogóle w taką jałową dyskusję i bicie
    piany z Twoje strony.

> [...]
    > masz"

    > Nie masz za co przepraszac, bo ja nie mam problemów. :-)

    Nie Ciebie przepraszam.

    > PS. Jestem pod wrazeniem Twojego przeobrazenia kulturalnego. To nie jest
    > wcale sarkazm.

    Moja kultura cały czas jest na takim samym poziomie. Jeżeli twierdzisz
    inaczej, to może codziennie widzisz świat inaczej.

  • 43. Data: 2002-02-27 13:01:53
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Nie bede wykazywal znowu Tobie, ze piszesz bzdury.
    Pewnie znowu bys nie zrozumial i dalej upieral sie, ze "czarne jest biale"
    ;-)
    Znudziles juz mnie ;-)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2002-02-27 13:27:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 27 Feb 2002 14:01:53 +0100, w
    <a5ilbt$6jv$1@flis.man.torun.pl>, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Nie bede wykazywal znowu Tobie, ze piszesz bzdury.
    > Pewnie znowu bys nie zrozumial i dalej upieral sie, ze "czarne jest biale"
    > ;-)
    > Znudziles juz mnie ;-)

    Zabrałem głos w wątku tylko z powodu wzmianki PJO o poczcie, która
    mnie rozbawiła. Niestety, tak jak PJO dałem się Tobie wciągnąć w
    absurdalną dyskusję na nic nie znaczące Twoje problemy.

  • 45. Data: 2002-03-03 00:19:50
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > piany z Twoje strony.

    > Nie Ciebie przepraszam.

    > Moja kultura cały czas jest na takim samym poziomie.
    Nie ma się czym chwalić, pewnie na takim juz pozostanie.

  • 46. Data: 2002-03-03 00:55:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    3 Mar 2002 01:19:50 +0100, w
    <5...@n...onet.pl>,
    <i...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie ma się czym chwalić, pewnie na takim juz pozostanie.

    Mam nadzieję. Ciekawe natomiast, czy Twoja kultura sieciowa się
    polepszy (48 linijek cytatu, by dodać jedną bezwartościową linijkę).