    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT-nie wkurzac PJO :-)
    Date: Mon, 25 Feb 2002 16:05:22 +0100

    begin --> 25 Feb 2002 13:58:01 +0100, w
    <7...@n...onet.pl>, <z...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > A to co pisze bwwald na forum mB jest mocno do rzeczy
    > i na poziomie.
    > I niestety częściej merytoryczne niż niektóre teksty tutaj.

    Nic tam nie było merytoryczne. Co miało być? To?

    ---
    "Ależ Zenobia Herc-Amper 10 lutego zmieniła miejsce zamieszkania i
    obecnie mieszka w Pacanowie na ulicy Konstantynopolitańczykiewiczówny
    666a/444b.
    :)))
    Nie dalej jak wczoraj otrzymałem od niej przelew, który był zlecony 12
    (po przeprowadzce i zmianie miejsca zameldowania) ze starym miejscem
    zamieszkania.
    Zenobia zapewnia, iż wysłała do Was odpowiednie dane o zmianie miejsca
    zamieszkania, ale widocznie jeszcze do Was nie dotarły. :)))

    Niestety w tym przypadku nie tylko _poświadczyliście_ nieprawdę, ale
    _nadto_ nie _daliście_ jej szansy aby wpisała prawdę w polu nadawcy
    ;)))
    Po części zmusiliście ją aby wysłała przelew z nieaktualnymi danymi.
    ;)

    Pozdrawiam

    PS. Zenobia ma wstręt do telefonów."
    ----

    Przecież to typowe ujadanie kogoś, komu skończyły się argumenty, a
    pisze, by tylko pisać. I nic dziwnego, że pod czymś takim wstydził się
    podpisać :).
    Temat "nadawcy" był już tyle razy omawiany, że szkoda go ponownie
    wałkować.