  • 1. Data: 2002-02-16 11:57:37
    Temat: Kolejne pytanko odnosnie karty kredytowej ...
    Od: "Konrad Pawlus" <k...@s...com.pl>

    Witam!

    Mam takowe pytanie:
    Jak to jest z karami za przekroczenie limitu kredytowego?.

    Problem w tym czy bank taka kare nalicza w dniu rozliczenia jezeli w
    miesiacu rozliczanym wystapilo przekroczenie limitu - ale co wtedy z
    procentem od sumy o jaka przekroczono kredyt, czy bank tylko w dniu
    rozliczenia sprawdza stan kredytu i wtedy zalatwia cala sprawe ?

    Dziekuje za odpowiedz ...

    --
    Konrad
    k...@s...com.pl

  • 2. Data: 2002-02-16 12:24:11
    Temat: Re: Kolejne pytanko odnosnie karty kredytowej ...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 16, 2002 at 12:57:37PM +0100, Konrad Pawlus wrote:

> [...]
    > procentem od sumy o jaka przekroczono kredyt, czy bank tylko w dniu
    > rozliczenia sprawdza stan kredytu i wtedy zalatwia cala sprawe ?

    Staram sie tego nie praktykowac, ale citi w takiej okazji nalicza kare
    za przekroczenie i nic wiecej. Przynajmniej mnie tak potraktowalo.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-16 16:20:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Staram sie tego nie praktykowac, ale citi w takiej okazji nalicza kare
    > za przekroczenie i nic wiecej. Przynajmniej mnie tak potraktowalo.

    A widzisz - Lukas lepszy - nie karze od razu ;-)))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-16 16:53:56
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Staram sie tego nie praktykowac, ale citi w takiej okazji nalicza kare
    > za przekroczenie i nic wiecej. Przynajmniej mnie tak potraktowalo.

    Ta karta tak ma, naliczona jest tylko oplata za przekroczenie limitu i
    "zwykle" odsetki

    dobek

  • 5. Data: 2002-02-18 12:20:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 16, 2002 at 05:20:58PM +0100, Grzegorz wrote:

    > A widzisz - Lukas lepszy - nie karze od razu ;-)))

    Wiesz, DC tez. ;-)))

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-02-18 12:20:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 16, 2002 at 05:53:56PM +0100, Dobek wrote:

    > Ta karta tak ma, naliczona jest tylko oplata za przekroczenie limitu i
    > "zwykle" odsetki

    Ale ja nie mowie ze mi to jakos strasznie przeszkadza. Tylko ktos sie
    pytal co sie wtedy dzieje.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-02-18 17:07:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Wiesz, DC tez. ;-)))

    Snob ;-)))
    Grzegorz

    PS
    Czy DC da się wyrobić korespondencyjnie ?

  • 8. Data: 2002-02-18 17:30:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 06:07:09PM +0100, Grzegorz wrote:

    > Snob ;-)))

    ;-)

    Ale powazniej to niezadowolenie z reszty kk ;-(

    > Czy DC da się wyrobić korespondencyjnie ?

    Ja wyrabialem na specjalnych zasadach (firma zaprzyjazniona z DC), ale
    jesli wyrabiasz przez PBK/KB (PBK powinno wyrabiac w ramach schedy po
    ACA) to zakladam ze sie nie da. Ilosc papierow jest po prostu
    nieprzyzwoita.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-02-18 17:35:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > to zakladam ze sie nie da. Ilosc papierow jest po prostu
    > nieprzyzwoita.

    To się nie da- nie cierpię papierów.
    Nic to -klaserek musi poczekać ;-))
    Dzięki za informacje.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-18 20:25:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 06:35:28PM +0100, Grzegorz wrote:

    > To się nie da- nie cierpię papierów.
    > Nic to -klaserek musi poczekać ;-))
    > Dzięki za informacje.

    Ale sie zorientuj. PBK niedawno slynelo z tego ze szfowie oddzialow
    maja duza swobode.

    Z drugiej strony nie wiem czy warto wyrabiac te karte w pbk ... ;-(

    --

    --w