  • 11. Data: 2009-04-25 15:52:15
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    > http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    Mam eurokonto w Pekao SA. Prowadzenie rachunku 8,50 zł., za każdy przelew 1
    zł.
    Coś tu chyba nie gra?
    Pozdr.
    A.

  • 12. Data: 2009-04-25 18:18:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 07:18:04 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    > http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    Inteligo - jest jeszcze jakaś symboliczna opłata za odnowienie karty co 2
    lata.

  • 13. Data: 2009-04-25 18:50:29
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    Bgż - karta debetowa:
    wydanie - 0zł
    duplikat - 15 zł
    wznowienie - 0 zł

    Do tabelki dodałbym jescze sposób uwierzytelniania:
    kody sms, token, hasła jednorazowe.

    W Bgż tylko są tylko jednorazowe i token.

    --
    www772

  • 14. Data: 2009-04-25 19:08:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam eurokonto w Pekao SA. Prowadzenie rachunku 8,50 zł., za każdy przelew
    > 1 zł.
    > Coś tu chyba nie gra?
    > Pozdr.

    nowa oferta, sprawdzone, zamknij albo spytaj czy się da...

  • 15. Data: 2009-04-25 19:20:41
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Mam eurokonto w Pekao SA. Prowadzenie rachunku 8,50 zł., za każdy
    > przelew 1 zł.
    > Coś tu chyba nie gra?

    Wszystko gra
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/e
    urokonto_net/

    Darek

  • 16. Data: 2009-04-25 19:23:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > pytałem wielokrotnie, być może kiedyś można było mieć bez karty
    > pewnie konto zakładałeś z rok temu

    zakładałem na samym początku jak bank powstał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-04-25 19:24:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja zakładałem w tym roku. Karta przyszła, nie została aktywowana i
    > opłaty nie ma.
    >
    > witrak()

    tak samo można zrobić w Alior Banku, za nieaktywną kartę bank nie
    pobiera opłaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-04-25 19:28:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Inteligo - jest jeszcze jakaś symboliczna opłata za odnowienie karty co 2
    > lata.

    nie mogę się tego doszukać, można by dopisać gwiazdkę...
    z drugiej strony całej oferty nie da się w tabelkę wpisać, bo każdy bank ma
    swoje kruczki

  • 19. Data: 2009-04-25 19:44:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "www772" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bgż - karta debetowa:
    > wydanie - 0zł
    > duplikat - 15 zł
    > wznowienie - 0 zł

    nie warto tworzyć kolejnej kolumny
    lepiej wliczyć do opłat miesięcznych z gwiazdką

    > Do tabelki dodałbym jescze sposób uwierzytelniania:
    > kody sms, token, hasła jednorazowe.
    >
    > W Bgż tylko są tylko jednorazowe i token.

    potwierdzanie operacji
    1. kody sms
    2. token
    3. hasła jednorazowe
    4. nie wymaga dodatkowych autoryzacji (są jeszcze takie?)

    funkcje
    1. zdefiniowane bez potwierdzen
    2. zdefiniowane z potwierdzeniem

    koszt
    1. stałe zlecenia
    2. polecenia zapłaty

    co zatem jeszcze dodać, by nie przesadzić
    nie chcę doprowadzić to zbytniej komplikacji jak TOIPy bankowe, pewne
    elementy i tak każdy najlepiej zrobi jak doczyta sam

  • 20. Data: 2009-04-25 20:00:33
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > nie mogę się tego doszukać, można by dopisać gwiazdkę...
    > z drugiej strony całej oferty nie da się w tabelkę wpisać, bo każdy bank

    W dodatku istotne są też takie drobiazgi jak np opłata za wydawanie
    karty po jej zniszczeniu. Niby rzadkość ale raz na kilka lat się zdarza.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik