  • 1. Data: 2009-04-25 09:23:05
    Temat: Polbank - znowu daje ciała
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W dniu dzisiejszym nie przechodzą żadne płatności KK, debetówki pewnie to
    samo. Ponoć po południu ma się to zmienić. Na stronie oczywiście zero
    informacji, ja się dowiedziałem po 15min czekania i rozmowie z konsultantem.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2009-04-25 09:43:05
    Temat: Re: Polbank - znowu daje ciała
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > samo. Ponoć po południu ma się to zmienić. Na stronie oczywiście zero
    > informacji, ja się dowiedziałem po 15min czekania i rozmowie z

    Czy przypadkiem kart Polbanku nie obsluguje Polcard?
    Thx za info, na wszelki wypadek wezme ze soba Amexa, jeszcze 5 dni zycia mu
    zostalo :D.

    MK

  • 3. Data: 2009-04-25 11:42:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:gsulv6$3vm$1@news.wp.pl

    > Czy przypadkiem kart Polbanku nie obsluguje Polcard?

    Pytanie laika - a co ma piernik do wiatraka? :)
    Czy fakt, że np. terminale Polcardu działają bez zarzutu (dzisiaj wykonałem
    w nich w sumie 5 transakcji - kartą ING i Getinu) ma jakiś wpływ na to, że
    transakcje dokonywane kartami Polbanku nie "przechodzą"?

  • 4. Data: 2009-04-25 12:21:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

> [...]
    > w nich w sumie 5 transakcji - kartą ING i Getinu) ma jakiś wpływ na to, że
    > transakcje dokonywane kartami Polbanku nie "przechodzą"?

    A co ma piernik do wiatraka? Terminale to cos zupelnie innego niz
    outsourcing obslugi kart. Jesli obsluga zostala zlecona na zewnatrz to nie
    musi byc zadnej 'winy' banku, ze cos nie dziala. Co wiecej moze to oznacza,
    ze takze uzytkownicy innych kart moga miec problemy.

    MK

  • 5. Data: 2009-04-25 12:59:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:gsuv8q$9hl$1@news.wp.pl

> [...]
    oznacza,
    > ze takze uzytkownicy innych kart moga miec problemy.

    Dziękuję za wyjaśnienie.

  • 6. Data: 2009-04-25 16:53:51
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gsv0i7$itg$1@news.interia.pl...
    > "MK" news:gsuv8q$9hl$1@news.wp.pl

    > oznacza,
    >
    > Dziękuję za wyjaśnienie.
    Chciałbym coś dodać.
    Płatność kartą Polbanku w Niemczech chyba nie ma sobie równych. W dniu 13.04
    br.kupowałem benzynę na stacji Shell i zapłaciłem 65,20 ?, Polbank zdjął mi
    z konta 276,84 zł, (1 ? = 6,23). To dużo poniżej średniego kursu bankowego w
    Polsce. Natomiast pobierając z bankomatu kartą Mbanku za 1 ? potrącono mi
    4,62 zł (bez opłat za transakcję bankomatową). Ja przestałem psioczyć i
    narzekać na Polbank, bo już drugi raz przekonałem się, że płatności kartami
    Polbanku , tam gdzie je przyjmują, są nie do pobicia.

    Pozdrowienia

    Waldek

  • 7. Data: 2009-04-25 17:21:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "waldek" news:gsvf72$n7m$1@news.onet.pl

> [...]
    kartami
    > Polbanku , tam gdzie je przyjmują, są nie do pobicia.

    Ja chyba za dużo piwek na dzisiejszym grillu wypiłem bo nie bardzo rozumiem
    o co Ci Waldku chodzi.
    Zatankowałeś na Shell'u w Niemczech za 65,20 euro. Polbank zdjął Ci z konta
    276,84 zł co daje nam około 4,23 - 4,25 za euro. Skąd zatem te 6,23?

  • 8. Data: 2009-04-25 17:33:50
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > konta
    > 276,84 zł co daje nam około 4,23 - 4,25 za euro. Skąd zatem te 6,23?

    Przepraszam źle wpisałem, rzeczywiście ma być ok. 4,23

    Waldek

  • 9. Data: 2009-04-25 17:41:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "waldek" news:gsvhi0$veb$1@news.onet.pl

    > Przepraszam źle wpisałem, rzeczywiście ma być ok. 4,23

    No to na tle mBanku, który pojawił się w dyskusji b. dobry wynik :)
    Ciekawi mnie jeszcze jak na tym poletku wypada jeszcze ING?

  • 10. Data: 2009-04-25 17:57:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gsukpp$m9s$1@inews.gazeta.pl>,
    "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > informacji, ja się dowiedziałem po 15min czekania i rozmowie z konsultantem.

    No to tak jest od czwartku conajmniej.
    Debetowki (Visa Electron) przechodza.

    TA