  • 1. Data: 2009-04-24 15:51:36
    Temat: Polbank-zmiana daty spłaty kredytu
    Od: "egon" <x...@w...pl>

    Czy w Polbanku mozna zmienić datę spłaty kredytu hipotecznego, jeśli tak,
    czy są jakies opłaty w zwiazku z tym?

  • 2. Data: 2009-04-24 19:10:42
    Temat: Re: Polbank-zmiana daty spłaty kredytu
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    egon pisze:
    > Czy w Polbanku mozna zmienić datę spłaty kredytu hipotecznego, jeśli tak,
    > czy są jakies opłaty w zwiazku z tym?

    sprawdz ile sobie bank liczy za aneks do umowy, bo z pewnoscia za niego
    zaplacisz...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-27 12:33:11
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "egon" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Polbanku mozna zmienić datę spłaty kredytu hipotecznego, jeśli tak,
    > czy są jakies opłaty w zwiazku z tym?

    Kiedyś ten temat przerabiałem z nimi. Odpowiedź brzmiała "niedasie".

    --
    Pzdr
    Artur.

  • 4. Data: 2009-04-27 12:41:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Funaki" news:gt48m5$r7p$1@news.task.gda.pl

    > Odpowiedź brzmiała "niedasie".

    He he he widzę, że Grecy już na dobre poczuli polskie klimaty :) LOL.