  • 1. Data: 2009-04-24 11:36:24
    Temat: Ranking kart kredytowych Gazety Prawnej
    Od: "norman" <n...@s...net>

    http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=237470

    DnB Nord najlepszy ;)

  • 2. Data: 2009-04-24 12:25:48
    Temat: Re: Ranking kart kredytowych Gazety Prawnej
    Od: e...@g...com

    On 24 Kwi, 13:36, "norman" <n...@s...net> wrote:
    > http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa?=art
    icle&id=237470

    > DnB Nord najlepszy ;)
    Według mnie to ogólnie niezły bank, przynajmniej nie bierze udziału w
    wyścigu lokat po zwiększenie swoich depozytów. A to oznacza, że mimo
    kryzysu trzyma się dobrze.

  • 3. Data: 2009-04-25 15:32:51
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    norman pisze:
    > http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=237470

    > DnB Nord najlepszy ;)

    A dają komukolwiek te karty? ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-04-25 18:47:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "norman" <n...@s...net> napisał w wiadomości
    > http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=237470

    > DnB Nord najlepszy ;)

    Do tego widzę Polbank i BPH - same karciane gwiazdy. Jeszcze tam Cetelemu
    brakuje.

  • 5. Data: 2009-04-25 19:18:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomek Głowacki pisze:
    > A dają komukolwiek te karty? ;)

    A mają oni jakiekolwiek placówki ? Jakoś kompletnie nie wiem gdzie oni
    się mogą znajdować.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-04-26 12:31:32
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 25 Kwi, 21:18, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A mają oni jakiekolwiek placówki ? Jakoś kompletnie nie wiem gdzie oni
    > się mogą znajdować.

    Szczątkowa sieć placówek - dawne BISE.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-04-27 12:05:35
    Od: v...@g...com

    W warszawie są niedaleko galerii Mokotów, przejeżdżam często tamtędy,
    ale bank też mi mało znany. Bardziej znany dla mnie jest norweski Dnb
    Nor, ale to zdaje się jego właściciel.

  • 8. Data: 2009-04-27 14:58:00
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Kwi, 14:05, v...@g...com wrote:
    > W warszawie są niedaleko galerii Mokotów, przejeżdżam często tamtędy,
    > ale bank też mi mało znany. Bardziej znany dla mnie jest norweski Dnb
    > Nor, ale to zdaje się jego właściciel.

    Właścicielem DNB Nord jest DNB Nor 51 % i NORD LB 49 %.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2009-04-28 13:37:46
    Od: v...@g...com

    On 27 Kwi, 16:58, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Właścicielem DNB Nord jest DNB Nor 51 % i NORD LB 49 %.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    Kompleksowe informacje placówkach akurat znalazłem tutaj
    http://banki.tfi.pl/bank-dnb-nord-polska-sa/ . Ma ktoś jakieś opinie o
    tym banku?