  • 21. Data: 2009-04-25 21:15:58
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > bgż - nawet nie wiedziałem że można mieć token, zestawienie nie ujawnia
    > wszystkich możliwości tylko najtańsze z możliwych w przypadku bgż: karta
    > kodów jednorazowych

    A ja nie wiedziałem, że można nie mieć tokena.

    To może jeszcze opłata za "środek autoryzacji" (token, przesłanie karty
    kodów, wysłanie sms-a)?

    Grzexs

  • 22. Data: 2009-04-25 21:29:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 25 Apr 2009 07:56:23 +0200
    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Nie widzę w zestawieniu Toyotabank. W Mille i Multi jest też jakieś
    > darmowe konto przy spełnieniu określonych warunków jak
    > BZWBK/EB/Inteligo z twojego zestawienia. Nie mi więcej z rana do głowy
    > nie przychodzi, idę walnąć drugą kawę ;)

    Cholera taką mam teraz dobrą mieszankę w młynku a nic nie pomogła.
    Wiedziałem, że czegoś w zestawieniu brakuje i dopiero teraz się
    pokapowałem - Nordea! W sumie całkiem niezła oferta.

    Xenocide

  • 23. Data: 2009-04-25 22:38:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie wiedziałem, że można nie mieć tokena.
    >
    > To może jeszcze opłata za "środek autoryzacji" (token, przesłanie karty
    > kodów, wysłanie sms-a)?

    musiało by liczyć przy ilości przelewow to mocno komplikuje
    jeśli ktoś wybierze kody sms a w danym banku nie ma, to musi być coś innego
    wybrane czyli priorytety
    1. wybrana, 2. alternatywa1, 3. alternatywa2, 4. alternatywa3

    np. 1. kod sms, 2. kody jednorazowe, 3. token, 4. zdefiniowani bez
    potwierdzeń

    jako pokazać że dany bank nie ma, sam już nie wiem jak to zrealizować
    ktoś wybierze hasła sms, to muszą być i nie pokazywać tych bez kodów sms?
    już nie myślę, idę spać, dobranoc

  • 24. Data: 2009-04-26 07:27:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > jako pokazać że dany bank nie ma, sam już nie wiem jak to zrealizować
    > ktoś wybierze hasła sms, to muszą być i nie pokazywać tych bez kodów sms?

    Bardzo fajne zestawienie,
    Tyle, ze zbyt duzo szczegulow w tabelach lub zwiekszenie ilosci kolumn
    skomlikuje je tak, ze bedzie neiczytelne. I tak mam wrazenie, ze
    rozumialem je w pelni dlatego, ze znam oferte tych bankow - jako
    kompletny laik chyba bym sie zagubil.

    Moze wprowadzilbys linki aktywne do szczegolow, w komorkach, gdzie sa
    warunki dodatkowe zwiazane z pojawieneim sie oplat za konto czy
    przelewy. Tam, gdzie nie ma zadnych warunkow, komorka bylaby bez linka.

    Moze rowniez wprowadzic zapis "0zl - 8 zl" tam gdzie oplata jest
    naliczana pozniej, jesli nie spelniono warunku i "30zl - 0 zl" tam,
    gdzie oplata jest pobierana i zwracana po spelnieniu warunkow stawianych
    przez bank.
    Nie zwrocilem uwagi jak z kartami debetowymi - czy podales koszty karty
    i wyplat oraz czy jest podana siec bankomatow bezplatnych z ktorej mozna
    skorzystac.

    Naprawde bardzo mocne zestawienie i jesli bedziesz je rozwijal i
    aktualizowal, moze byc bardzo popularne w sieci.

  • 25. Data: 2009-04-26 08:21:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skomlikuje je tak, ze bedzie neiczytelne. I tak mam wrazenie, ze
    > rozumialem je w pelni dlatego, ze znam oferte tych bankow - jako

    raczej zwiększać już nie chciałem
    karty debetowe większość banków ma bezpłatne
    nie chcę też ludzi przyzwyczajać do nie czytania TOIP

    wydanie i duplikat pewnie zlikwiduję dodam koszty wypłat z bankomatów i pod
    gwiazdką sieci bezpłatnych bankomatów?

    > Moze wprowadzilbys linki aktywne do szczegolow, w komorkach, gdzie sa
    > warunki dodatkowe zwiazane z pojawieneim sie oplat za konto czy przelewy.
    > Tam, gdzie nie ma zadnych warunkow, komorka bylaby bez linka.

    linki co jakiś czas się zmieniają jakbym do każdego szczególu dawał, mógłbym
    potem nad tym nie zapanować, w tej chwili są dwa linki do banku i toip

    > Moze rowniez wprowadzic zapis "0zl - 8 zl" tam gdzie oplata jest naliczana
    > pozniej, jesli nie spelniono warunku i "30zl - 0 zl" tam, gdzie oplata
    > jest pobierana i zwracana po spelnieniu warunkow stawianych przez bank.
    wg. moich wytycznych takowe są pod gwiazdką ukryte, wystarczy ją wskazać
    powyższy zapis poszerzałby tabelę, chyba każdy w TOIP czyta gwiazdki

    > Nie zwrocilem uwagi jak z kartami debetowymi - czy podales koszty karty i
    > wyplat oraz czy jest podana siec bankomatow bezplatnych z ktorej mozna
    > skorzystac.

    koszt miesięczny karty jest, koszt wydania karty ukryję w opłatach
    miesięcznych oczywiście z gwiazdkami

    > Naprawde bardzo mocne zestawienie i jesli bedziesz je rozwijal i
    > aktualizowal, moze byc bardzo popularne w sieci.
    miło mi to słyszeć, strona o kosztach banków powstała na podstawie
    http://zvoip.prv.pl

  • 26. Data: 2009-04-26 08:51:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > tak samo można zrobić w Alior Banku, za nieaktywną kartę bank nie pobiera
    > opłaty

    w aliorze karty nie trzeba brać, toyota zmusza do niej, nawet nazwa konta:
    Konto "osobiste z kartą"

  • 27. Data: 2009-04-27 05:20:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ja się tylko przypomnę (bo poprzedni post chyba jakoś umknął), abyś
    dodał konto Nordea Spectrum. Jak najbardziej pasuje i jest to całkiem
    niezła oferta aktualnie.

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-04-27 10:34:09
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    > http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane
    Lukas - dodaj info jakie konto. Bo 2 PLN za token jest w eKoncie, przy eKonto
    PRO, które też może być darmowe przy spełnieniu określonych warunków, opłata
    jest 1PLN/mies ale przy jednym przelewie z użyciem tokena opłaty nie ma.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 29. Data: 2009-04-27 16:52:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ja się tylko przypomnę (bo poprzedni post chyba jakoś umknął), abyś
    > dodał konto Nordea Spectrum. Jak najbardziej pasuje i jest to całkiem
    > niezła oferta aktualnie.

    nie umknął, chciałem inne elementy dograć
    dzisiaj dodam

  • 30. Data: 2009-04-27 22:01:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 27 Apr 2009 18:52:18 +0200
    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > nie umknął, chciałem inne elementy dograć
    > dzisiaj dodam

    To może jeszcze to dorzuć:

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=citio
    ne_direct