  • 1. Data: 2009-04-25 05:18:04
    Temat: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    http://zbanki.prv.pl

    wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

  • 2. Data: 2009-04-25 05:50:43
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 25 Kwi, 07:18, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    Well done :)
    KO w Getinie w pakiecie E-Getin 6 %

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-04-25 05:56:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 25 Apr 2009 07:18:04 +0200
    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    > http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    Nie widzę w zestawieniu Toyotabank. W Mille i Multi jest też jakieś
    darmowe konto przy spełnieniu określonych warunków jak
    BZWBK/EB/Inteligo z twojego zestawienia. Nie mi więcej z rana do głowy
    nie przychodzi, idę walnąć drugą kawę ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-04-25 09:45:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > BZWBK/EB/Inteligo z twojego zestawienia. Nie mi więcej z rana do głowy
    > nie przychodzi, idę walnąć drugą kawę ;)

    toyota z przymusową kartą za 30zł/rok nie pasuje - nie ma możliwości
    zniesienia opłaty

    oblukam multi i millenium

  • 5. Data: 2009-04-25 10:00:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > toyota z przymusową kartą za 30zł/rok nie pasuje - nie ma możliwości
    > zniesienia opłaty

    karta nie jest obowiązkowa, mam konto w TBP i debetówki brak

    > oblukam multi i millenium

    w Multi też mam konto i zero opłat po spełnieniu określonych obowiązków

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-04-25 10:11:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > karta nie jest obowiązkowa, mam konto w TBP i debetówki brak

    pytałem wielokrotnie, być może kiedyś można było mieć bez karty
    pewnie konto zakładałeś z rok temu

  • 7. Data: 2009-04-25 13:43:21
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    BZ WBK - mnie karta wychodzi 1,04 PLN/m-c (25 PLN na 2 lata).

    BGŻ - gdzie doliczyć pięć dych za token na starcie?

    Grzexs

  • 8. Data: 2009-04-25 13:54:28
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-04-25 12:11, zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > pytałem wielokrotnie, być może kiedyś można było mieć bez karty
    > pewnie konto zakładałeś z rok temu

    Ja zakładałem w tym roku. Karta przyszła, nie została aktywowana i
    opłaty nie ma.

    witrak()

  • 9. Data: 2009-04-25 14:16:28
    Od: " aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    świetna sprawa :)
    Tylko popraw KO w mbanku na 4,15%
    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/emax_plus/index.html

  • 10. Data: 2009-04-25 15:26:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Główny nacisk w zestawieniu na bezpłatne prowadzenie.
    > http://zbanki.prv.pl
    >
    > wszelkie uwagi i dodatkowe informacje mile widziane

    mbank - procent skorygowany
    bgż - nawet nie wiedziałem że można mieć token, zestawienie nie ujawnia
    wszystkich możliwości tylko najtańsze z możliwych w przypadku bgż: karta
    kodów jednorazowych
    toyota - karta... sprawdzę na sobie dopiero wtedy dodam