  • 1. Data: 2004-06-16 09:54:44
    Temat: cos dla posidaczy zlotych kart PKO SA
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,21329
    86.html

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-06-16 09:58:45
    Temat: Re: cos dla posidaczy zlotych kart PKO SA
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Re: cos dla posidaczy zlotych kart PKO SA

    nie ma takiego banku

    kursor

  • 3. Data: 2004-06-16 10:36:19
    Od: a...@o...pl

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,21329
    86.html

    Witam,

    Czyżby jakiś przekupiony pracownik ? Powinno to stanowić ostrzeżenie dla
    innych banków, które coraz mniej płacą i zatrudniają przypadkowych (jak
    najtańszych) pracowników.

    Pozdro,
    Andrew

  • 4. Data: 2004-06-16 13:57:15
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,21329
    86.html

    ---------
    E-napad na Pekao SA

    Najbogatsi klienci Pekao SA drżą o pieniądze. W sobotę ktoś robił zakupy,
    płacąc ich złotymi kartami MasterCard

    Problem z kartami potwierdził nam rzecznik Pekao SA Robert Moreń: - Wszystko
    wskazuje na to, że zorganizowana grupa wygenerowała kody złotych kart
    MasterCard około stu naszych klientów. W sobotę próbowano dokonać na ich
    konto transakcji.

    Według rzecznika bank natychmiast zablokował podejrzane karty: - Obecnie
    wyjaśniamy sprawę wspólnie z MasterCard. Konta klientów już odblokowaliśmy.
    Ich pieniądze są bezpieczne.

    Informacje o próbie skorzystania z kart płatniczych "ważniejszych" klientów
    Pekao SA otrzymaliśmy we wtorek. - Dostałem maila od znajomego. Poinformował
    mnie, że jest jakaś draka z kartami w Pekao SA - opowiadał nam klient
    banku. - Pojechałem do oddziału. Pracownicy zrobili wielkie oczy.

    Zadzwonili jednak do centrum rozliczenia kart. Klienta poproszono o
    zlikwidowanie karty poprzez jej przecięcie.
    ------------

    a ja sie pytam.. jak to wygenerowano?? przeciez to musza byc kompletne
    dane.. znowu jakas radosna tworczosc autora?

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-06-16 16:34:28
    Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby jakiś przekupiony pracownik ? Powinno to stanowić ostrzeżenie dla
    > innych banków, które coraz mniej płacą i zatrudniają przypadkowych (jak
    > najtańszych) pracowników.

    gdyby to bylo kryterium, to chyba wszystkie banki mialyby takie problemy, bo
    w bankowosci ostatnimi laty cienko placa...