    From: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cos dla posidaczy zlotych kart PKO SA
    Date: Wed, 16 Jun 2004 15:57:15 +0200
    Sender: s...@o...pl@2.eia.pl

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:40d018bc$1@news.vogel.pl...
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,21329
    86.html

    ---------
    E-napad na Pekao SA

    Najbogatsi klienci Pekao SA drżą o pieniądze. W sobotę ktoś robił zakupy,
    płacąc ich złotymi kartami MasterCard

    Problem z kartami potwierdził nam rzecznik Pekao SA Robert Moreń: - Wszystko
    wskazuje na to, że zorganizowana grupa wygenerowała kody złotych kart
    MasterCard około stu naszych klientów. W sobotę próbowano dokonać na ich
    konto transakcji.

    Według rzecznika bank natychmiast zablokował podejrzane karty: - Obecnie
    wyjaśniamy sprawę wspólnie z MasterCard. Konta klientów już odblokowaliśmy.
    Ich pieniądze są bezpieczne.

    Informacje o próbie skorzystania z kart płatniczych "ważniejszych" klientów
    Pekao SA otrzymaliśmy we wtorek. - Dostałem maila od znajomego. Poinformował
    mnie, że jest jakaś draka z kartami w Pekao SA - opowiadał nam klient
    banku. - Pojechałem do oddziału. Pracownicy zrobili wielkie oczy.

    Zadzwonili jednak do centrum rozliczenia kart. Klienta poproszono o
    zlikwidowanie karty poprzez jej przecięcie.

    a ja sie pytam.. jak to wygenerowano?? przeciez to musza byc kompletne
    dane.. znowu jakas radosna tworczosc autora?

    pozdro
    SirmarK