  • 1. Data: 2004-06-16 09:07:48
    Temat: konto w banku
    Od: "Łukasz " <l...@g...pl>

    Potrzebuje założyć sobie konto w banku i mam problem w którym.
    Potrzebnym bedzie mi dostęp do rachunku poprzez internet, oraz mój przyszly
    bank powinien miec również placówki (więc wirtualne odpadają). Najwżniejsze
    czyli koszty: prowadzenie maksymalnie do 5zł miesięcznie,przelewy z netu za
    darmo lub za symboliczną opłata do 50 gr,w placówce max. do 2 zł. duża sieć
    bankomatów, karta ktorą będę mógł płacić w internecie, dostęp do innych
    środków finansowych: fundusze inwestycyjne(przynajmniej kilka) oraz
    ubezpieczenia. Bardzo proszę o poradę czekam na meile na:
    L...@w...pl

  • 2. Data: 2004-06-16 09:29:52
    Temat: Re: konto w banku
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj Łukasz,

    W Twoim liście z dnia 16 czerwca 2004 (11:07:48) można przeczytać:

> [...]
    Ł> środków finansowych: fundusze inwestycyjne(przynajmniej kilka) oraz
    Ł> ubezpieczenia. Bardzo proszę o poradę czekam na meile na:

    Twoje wymagania (mniej lub bardziej) spełniają: Lukas, Multibank i
    Inteligo. Przejrzyj i porównaj ich oferty, wybierz najlepszy dla
    Ciebie.

    --
    Pozdrowienia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-06-16 09:31:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Łukasz napisał:

> [...]
    > bankomatów, karta ktorą będę mógł płacić w internecie, dostęp do innych
    > środków finansowych: fundusze inwestycyjne(przynajmniej kilka) oraz

    Inteligo + mBank + Millenium. Powinno wystarczyc. ;-)

    > Bardzo proszę o poradę czekam na meile na:
    > L...@w...pl

    Za wysylanie porad na meile kasuje 50 zeta za sztuke. Zaplacisz?

    Bartol

  • 4. Data: 2004-06-16 11:56:52
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    > Inteligo + mBank + Millenium. Powinno wystarczyc. ;-)

    W Millenium jak sie spelni okreslone warunki to konto jest prowadzone za
    free a w wersji Premium to operacje via Net sa tez darmowe.

    Pozdr.
    Waldek