  • 1. Data: 2004-06-16 09:09:38
    Temat: W jakich godzinach mozliwym jest dodzwonienie sie do "konsultanta Inteligo"...
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    ... bo juz mi sie niedobrze robi od tej melodyjki, ktora w sumie nie jest
    zla ale ile mozna?

  • 2. Data: 2004-06-16 12:46:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2004 11:09:38 +0200, Piotr Sieniawski naskrobał(a):

    > ... bo juz mi sie niedobrze robi od tej melodyjki, ktora w sumie nie jest
    > zla ale ile mozna?

    w granicach 25-26 :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-06-16 13:18:52
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Ja kilka razy dzwonilem do nich o tej porze i byl luz, ale to bylo przed
    polaczeniem. Kiedys wystarczalo wyslanie e-maila, ale teraz odpowiada
    automat cytatami FAQ
    Leszek

  • 4. Data: 2004-06-16 14:50:40
    Od: "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>

    "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> wrote in message
    > ... bo juz mi sie niedobrze robi od tej melodyjki, ktora w sumie nie jest
    > zla ale ile mozna?

    Witam,

    Mi sie udalo dodzwonic 11 czerwca, czekalem
    "tylko" 30 minut, ale to chyba dlatego ze w okresie
    dlugiego weekendu bylo mniej dzwoniacych.

    Na mojego maila wyslanego ze stron uzytkownika
    inteligo nikt nie raczyl odpowiedziec...

    Pozdrawiam
    Marcin