  • 1. Data: 2004-06-16 09:14:57
    Temat: Nabycie otwierające jednostek DWS
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    chciałem zakupić jednostki DWS akcyjnego przez Multi, ale mi się nie udało
    ;] Ktoś coś fest popierniczył z numerami rachunków i wygląda na to, że
    odbija przelewy. Szczerze mówiąc dziś się nieźle zdziwiłem niespodziewaną
    nadwyżką na rachunku :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-06-16 09:39:27
    Temat: Re: Nabycie otwierające jednostek DWS
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

> [...]
    > udało ;] Ktoś coś fest popierniczył z numerami rachunków i wygląda na
    > to, że odbija przelewy. Szczerze mówiąc dziś się nieźle zdziwiłem

    SFI w mBanku dziala bez zastrzezen :-)

    pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-06-16 10:02:23
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> napisał(a):

    > Witam,
    > chciałem zakupić jednostki DWS akcyjnego przez Multi, ale mi się nie udało
    > ;]

    Nie bardzo rozumiem, czy wykonales po prostu zwykly przelew czy skorzystales
    z CO? Jesli z CO to nabycie otwierajace trzeba zlecic przez multilinie, min.
    1000zl, 3 zl oplaty (jednorazowo). Potem mozesz sobie grzebac w necie i
    skladac zlecenia na inne kwoty.

    Karolew

  • 4. Data: 2004-06-16 10:05:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Karolew wrote:

> [...]
    > 1000zl, 3 zl oplaty (jednorazowo). Potem mozesz sobie grzebac w necie i

    E? To chyba masz mocno nieświeze dane.
    KJ(który DWS nabywał w CO przez internet....)

  • 5. Data: 2004-06-16 10:15:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik " Karolew" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    min.
    > 1000zl, 3 zl oplaty (jednorazowo). Potem mozesz sobie grzebac w necie i

    Proste, że z CO. I oczywiście coś poplątałeś, bo zlecenia przez CO są za
    free.

  • 6. Data: 2004-06-16 10:51:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
> [...]
    > udało ;] Ktoś coś fest popierniczył z numerami rachunków i wygląda na
    > to, że odbija przelewy. Szczerze mówiąc dziś się nieźle zdziwiłem

    Cos tam DWS spieprzylo z numerami rachunkow - od 1 lipca zmieniaja
    depozytariusza z PKO BP na DB, ale widocznie juz teraz im sie spsulo.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-06-16 10:54:21
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > Proste, że z CO. I oczywiście coś poplątałeś, bo zlecenia przez CO są za
    > free.

    Za free sa kolejne nabycia w rejestrze. Pierwsze trzeba zrobic przez
    miltilinie na min. 1000. I traktuje sie to jako zlecenie przelewu
    wychodzacego, stad te 3zl.
    Wg mnie to dlatego Ci zwrocilo. Ale zadzwon do Multi i zapytaj, moze sie cos
    zmienilo. Daj znac na grupe.

    Karolew

  • 8. Data: 2004-06-16 10:54:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karolew <k...@g...pl> wrote:
    > Za free sa kolejne nabycia w rejestrze. Pierwsze trzeba zrobic przez
    > miltilinie na min. 1000. I traktuje sie to jako zlecenie przelewu
    > wychodzacego, stad te 3zl.

    eeee?
    chyba juz nie

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-06-16 10:57:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Karolew wrote:

> [...]
    > wychodzacego, stad te 3zl.
    > Wg mnie to dlatego Ci zwrocilo. Ale zadzwon do Multi i zapytaj, moze sie cos
    Brednie. Nabwałem DWS Akcji (otwierająco) i robiłem to przez
    internet.Podobnie DWS Pieniężny i DWS TOP 25 MS.
    KJ

  • 10. Data: 2004-06-16 11:05:43
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    > Brednie.

    A mnie na poczatku marca (tego roku) wlasnie tak multilinia poinformowala.
    Widac sie zmienilo jednak.

    Karolew