  • 1. Data: 2004-06-16 07:44:18
    Temat: Inwestowanie w fundusze inwestycyjne w mBank
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    czy ktos sie tym zajmuje; oplaca sie w to inwestowac?

  • 2. Data: 2004-06-16 07:55:54
    Temat: Re: Inwestowanie w fundusze inwestycyjne w mBank
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos sie tym zajmuje; oplaca sie w to inwestowac?

    A ja się dołożę - gdzie są jakieś opisy portfeli "wzorcowych" (czyli co się
    najbardziej opłacało + jakieś prognozy)?

    --
    WWWojtas

  • 3. Data: 2004-06-16 08:04:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > czy ktos sie tym zajmuje;
    Jakieś 50 tyś ludzi,
    mają tam zainestowane średnio po ponad 6tyś.zł

    > oplaca sie w to inwestowac?
    Jednym się opłaca bardziej innym mniej, a niektórym wcale,
    zależy od tego czy mają pojęcie w co sie pakują,
    od światowej koniunktury i ... od szczęścia :-)

  • 4. Data: 2004-06-16 08:19:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "S.T." napisał:
    > Jakieś 50 tyś ludzi,
    > mają tam zainestowane średnio po ponad 6tyś.zł

    ... i jakieś 7tys. klientów Multi... co mają średnio po ok. 15-17tys zł.
    ;-)

  • 5. Data: 2004-06-16 08:46:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A ja się dołożę - gdzie są jakieś opisy portfeli "wzorcowych" (czyli co się
    > najbardziej opłacało + jakieś prognozy)?

    A próbowałeś szukać u źródeł?
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/