  • 31. Data: 2003-01-22 22:50:09
    Temat: Re: [citibank] kocham ich :)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    t...@o...pl wrote:

    > Jak słucham takich jak Ty to mi się w głowie przewraca. Wole płacić
    > ubezpieczenie (6.5/m-c) i spać spokojnie !!!

    Ja też.

    > O tym że w Citi mogę zgłosić kradziesz nawet w ciągu 72 godz. od czasu gdy mi
    > skradną KK i wyczyszcza limit do 0 !!! już nie wspomnę bowiem ja i tak
    > odpowiadam do 100 pln

    I do tego kasa wraca na konto w 5 minut po telefonie.

    > wychyliłem KK Citi i kluczyki miałem w garści - gośc powiedział że jestem dla
    > nich wiarygodny to samo miał kumpel w hotelu w Angli - i co z tego że płacę
    > ubezpieczenie i mam wysokie % jak i tak nie korzystam z kredytu a termin
    > spłaty zadłużenia mam odroczony o 51 dni !!!!!!!!

    Cóż, jakbyś miał Dinersa, to dopiero byłbyś wiarygodny :-)

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2003-01-22 22:50:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> wrote:

    > Tak tak. A kiedyś będziesz w sytuacji (albo i nie), że będziesz musiał
    > skorzystać z kredytu.

    To wtedy zaciągnę kredyt w rachunku, albo na innej karcie. Proste?

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2003-01-23 07:32:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > Bez przesady ja dopiero student na umowie zleceniu :)

    Oooo! I czemu mnie to nie zdziwiło ;-)))

    K. Kowalski

  • 34. Data: 2003-01-23 13:50:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cztery razy zero to nadal zero.
    > :))

    Mowisz z autopsji o wnioskowaniu o limit 0? :)

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2003-01-23 16:45:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mowisz z autopsji o wnioskowaniu o limit 0? :)

    czy wnioskowałeś o 1000 a dostałeś 4000?

  • 36. Data: 2003-01-23 16:52:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > czy wnioskowałeś o 1000 a dostałeś 4000?

    Bez przesady - przeciez nie powiem :) Czy jest najwazniejsze ile? IMHO
    wystarczy ze kwote o ktora wnioskowalem pomnozyli przez 4.

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2003-01-23 17:19:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Czy jest najwazniejsze ile?

    Oczywiście! Wielki brat chce wiedzieć! I się porównać, wyzwolić z
    kompleksów........:-)))
    Jest ruch na grupie. A że zbędny....:-)

  • 38. Data: 2003-01-23 18:09:45
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez kk nie sluzy do zaciagania kredytu :)

    he he, ja nie potrafie splacic, dlatego nigdy wiecej nie wezme karty
    kredytowej...

  • 39. Data: 2003-01-23 18:53:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Oczywiście! Wielki brat chce wiedzieć! I się porównać, wyzwolić z
    kompleksów........:-)))
    > Jest ruch na grupie. A że zbędny....:-)

    A z mojej strony EOT na temat wysokosci limitu :)

    --
    JaKi

  • 40. Data: 2003-01-23 22:07:47
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > kompleksów........:-)))
    > >
    > A z mojej strony EOT na temat wysokosci limitu :)

    Narobiles szumu, w rezultacie o niczym.