  • 1. Data: 2003-01-22 11:21:46
    Temat: [citibank] kocham ich :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    wlasnie dostalem karte :)))) i przezylem szok - limit 4 krotnie wiekszy iz
    wnioskowalem :))))) Dodatkowo karta wydana na preferencyjnych warunkach - 45
    zl :)))

    --
    JaKi bardzo szzcesliwy :)

  • 2. Data: 2003-01-22 11:26:09
    Temat: Re: [citibank] kocham ich :)
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > wnioskowalem :))))) Dodatkowo karta wydana na preferencyjnych warunkach - 45

    no to teraz pozostaje ci już tylko czekać aż jakiś złodziej ci to wszystko
    wyciągnie :)
    a co do preferencyjnych warunków to odbiją sobie na tobie przy pierwszym
    przekroczeniu terminów :)

  • 3. Data: 2003-01-22 13:07:26
    Od: p...@o...pl

    Zobacz ile kosztuje ten przyznany Tobie kredyt. Zaplacisz za niego jak bardzo
    duzo.
    Piotr

  • 4. Data: 2003-01-22 13:45:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > wyciągnie :)
    > a co do preferencyjnych warunków to odbiją sobie na tobie przy pierwszym

    ROTFL!!! :-)))))
    1. W KK Citi nie ma znaczenia jaki masz limit - odpowiedzialność jest ta
    sama (max 100 zł).
    2. Czemu tratkujesz JaKiego jak idiotę, że będzie przekraczał terminy?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-22 14:17:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Dodatkowo karta wydana na preferencyjnych warunkach - 45
    > zl :)))

    Hehe, ja tez w sumie lubie citka, bo mam MC za free ;-)) To sa dopiero
    preferencyjne warunki :D Cos chyba im sie pomerdało i zapomnieli pobrać opłaty.
    Od tego juz minęło sporo czasu, wiec juz sie chyba im nie przypomni. Reklamacji
    oczywiscie nie bede składał :D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2003-01-22 14:24:57
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    p...@o...pl napisał(a):

    > Zobacz ile kosztuje ten przyznany Tobie kredyt. Zaplacisz za niego jak bardzo
    > duzo.
    przeciez kk nie sluzy do zaciagania kredytu :)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2003-01-22 14:28:16
    Od: s...@o...pl

    > ROTFL!!! :-)))))
    > 1. W KK Citi nie ma znaczenia jaki masz limit - odpowiedzialność jest ta
    > sama (max 100 zł).

    a skąd wiesz że się ubezpieczyl?
    > 2. Czemu tratkujesz JaKiego jak idiotę, że będzie przekraczał terminy?

    nie takim się zdarzały wpadki

  • 8. Data: 2003-01-22 14:37:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał

    > a skąd wiesz że się ubezpieczyl?

    Bo musiał ??? ;-PPP

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 9. Data: 2003-01-22 14:57:42
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <s...@o...pl> napisał

    > Bo musiał ??? ;-PPP
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Witek

    I tu jest cały pies pogrzebany - karta nie jest za 45 zł ale 45 zł plus koszty
    comiesięcznego ubezpieczenia :)

  • 10. Data: 2003-01-22 15:51:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > I tu jest cały pies pogrzebany - karta nie jest za 45 zł ale 45 zł plus
    koszty
    > comiesięcznego ubezpieczenia :)

    A mimo to jest przez wielu uważana jako najlepsza :-)))

    K. Kowalski