  • 1. Data: 2003-01-22 09:41:06
    Temat: [mBAnk] supermarket finansowy
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Mam pytanko do specjalistów - znalezliscie jakies kruczki w usludze
    supermarket finansowy.
    Mam zamiar korzystac z tej uslugi i chcialbym wiedziec na co uwazac.
    z gory dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2003-01-22 10:07:53
    Temat: Re: [mBAnk] supermarket finansowy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mam zamiar korzystac z tej uslugi i chcialbym wiedziec na co uwazac.
    > z gory dzieki

    Huh - nie wiem czy to akurat dlatego, ze rozruch jest, czy co - ale
    cos dlugo trwa nabycie tyc jednostek.
    W przypadku zwyklego TFI wysylam na konto jednego dnia i drugiego moge
    sobie przez interet sprawdzic co i jak - a tutaj dyspozuycja zostala
    wyslana i... nic :( (hmmm moze po prostu jednak jeszcze nie ruszylo?)

  • 3. Data: 2003-01-22 10:18:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0lqi9$p6b$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

> [...]
    > sobie przez interet sprawdzic co i jak - a tutaj dyspozuycja zostala
    > wyslana i... nic :( (hmmm moze po prostu jednak jeszcze nie ruszylo?)

    A mozna wiedziec, co konkretnie kupujesz? Moze tutaj tkwi diabel?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-22 10:28:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A mozna wiedziec, co konkretnie kupujesz? Moze tutaj tkwi diabel?

    Dla testow jak na razie
    SEB2 za 400 zl :)

  • 5. Data: 2003-01-22 10:34:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0lror$rpf$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

    > Dla testow jak na razie
    > SEB2 za 400 zl :)

    I wlasnie przy tym dokladnie funduszu miales (bez SFI) taką szybkosc
    nabycia, jaką opisałeś?

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-22 10:38:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > I wlasnie przy tym dokladnie funduszu miales (bez SFI) taką szybkosc
    > nabycia, jaką opisałeś?

    No nie. Ja mam tylko DWSa. Stale zlecenie w banku (PSO) - i podglad
    via Internet.

  • 7. Data: 2003-01-22 10:55:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0lsbs$t2m$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

    > No nie. Ja mam tylko DWSa. Stale zlecenie w banku (PSO) - i podglad
    > via Internet.

    Zatem nie mozesz porownywac tych dwóch szybkosci, bo to są inne TFI, a to
    bywa bardzo roznie.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-22 13:17:45
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > supermarket finansowy.
    > Mam zamiar korzystac z tej uslugi i chcialbym wiedziec na co uwazac.

    Czy ktos juz kupił jakies jednostki, ktore normalnie obarczone sa oplata
    manipulacyjna?

    Chodzi mi o sprawdzenie tych zapowiedzi, ze nie trzeba placic dodatkowych oplat

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-01-22 14:29:30
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zatem nie mozesz porownywac tych dwóch szybkosci, bo to są inne TFI, a to
    > bywa bardzo roznie.

    Poprę Amrę. :-)
    SEB dziś wpłacony dziś jest rozliczony i jutro widać go w Internecie.
    Identycznie jest w PKO/CS
    Jeden dzień opóźnienia ma ING, UnionInvestment,
    Trzy dni opóźnienia ma CAIB.

    Może inni posiadacze innych funduszy coś dorzucą:-)

  • 10. Data: 2003-01-22 14:30:53
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos juz kupił jakies jednostki, ktore normalnie obarczone sa oplata
    > manipulacyjna?

    proponuję Uni Dynamic Europa. Tam jest największa prowizja :-)