  • 1. Data: 2003-01-22 10:23:10
    Temat: pekao sa czy to normalne ?
    Od: "TT" <s...@w...pl>

    wczoraj wpłaciłem o godz.17:05 w 13 oddziale przy okienku pieniądze na swoje
    konto w 5 oddziale w Pekao SA . Powiedziano mi że pójdą one przelewem i będą
    dopiero dostępne następnego dnia

    i rzeczywiście pieniądze znalazły się dopiero dziś na koncie z dzisiejszą
    datą księgowania

    czy nie jest to dziwne ?
    data księgowania nie powinna być datą wpłaty ?

    TT

  • 2. Data: 2003-01-22 10:27:32
    Temat: Re: pekao sa czy to normalne ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > czy nie jest to dziwne ?
    > data księgowania nie powinna być datą wpłaty ?

    Peako tak ma

  • 3. Data: 2003-01-22 11:00:31
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    to dlatego ze w V/O jest juz wdrozony nowy system informatyczny - itd
    podobnie jest z VIII i kilkoma innymi

    :))

    >Peako tak ma

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-01-22 23:21:29
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    paulus <p...@w...pl> napisał(a):

    > to dlatego ze w V/O jest juz wdrozony nowy system informatyczny - itd
    > podobnie jest z VIII i kilkoma innymi

    A dokładnie które oddziały mają nowy system a które nie?

  • 5. Data: 2003-01-23 19:38:29
    Od: "DarekK" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A dokładnie które oddziały mają nowy system a które nie?

    Oprócz V/O jeszcze te (od 2-go grudnia 2002):
    III Oddział w Warszawie
    VIII Oddział w Warszawie
    XI Oddział w Warszawie
    XIV Oddział w Warszawie
    XVIII Oddział w Warszawie

  • 6. Data: 2003-01-23 21:27:57
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Oprócz V/O jeszcze te (od 2-go grudnia 2002):
    > III Oddział w Warszawie
    > VIII Oddział w Warszawie
    > XI Oddział w Warszawie
    > XIV Oddział w Warszawie
    > XVIII Oddział w Warszawie
    Nowy system to jedna sprawa, a czy oni nie mają działającego on-line systemu
    międzyoddziałowego? Och!!!! zapomniałem, to jest przecież PKOSA!!. Tensor1.

  • 7. Data: 2003-01-24 00:04:59
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    A na czym polega jeszcze różnica w działaniu oddziału z nowym systemem i
    starym?

    Pzdr.

  • 8. Data: 2003-01-24 09:01:31
    Od: k...@w...pl

    > A na czym polega jeszcze różnica w działaniu oddziału z nowym systemem i
    > starym?

    Stary dziala beznadziejnie a nowy jeszcze gorzej ? :)