eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibojkot banków (mBanku) dyskusyjnie › Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Date: Mon, 4 Feb 2002 12:36:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <a3lri5$a8j$1@news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: k212.mol.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1012822406 10515 195.116.50.212 (4 Feb 2002 11:33:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Feb 2002 11:33:26 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-Subject: Odp: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160220
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0fbe.000002e3.3c5c3468@newsgate.onet.pl...
    [ciach]
    > 1. jak handlobank (citi) robił rzecz naprawdę karygodną, bo nie
    niekorzystną
    > dla klientów, ale kłamliwą, podłą i bezczelną (twierdził, że wszystko
    działa,
    > jak nie działało nic!) to nie było żadnych nawoływań do bojkotu
    > tylko ostrożne rady typu "jak zamykać konto" itp.

    Jednak mBank jest nam blizszy i stad ta cala dykusja i tyle krzyku. Chyba
    wiekszosci z nas zalezy, zeby ten bank nie zmienial kierunku i dlatego takie
    proby sa krytykowane.

    [ciach]
    > A ja myślę tak:

    [ciach]
    > a może głupio napisałam?

    Napisales madrze. Tez sie pod tym podpisuje. W calym tym zamieszaniu chodzi
    o zwrócenie uwagi na to, ze klientom nie odpowiada kierunek zmian mBanku.

    Andrzej

    PS. Mam nadzieje, ze dalej bede zadowolonym klientem mBanku. A troche
    krytyki nie zaszkodzi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1