  • 11. Data: 2008-02-19 23:46:01
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Pytanie brzmi, czy moze to byc sytuacja trwala, tzn. jak dlugo zajmie
    > przecietnemu klientowi zorientowanie sie w tej sytuacji. A moze nie
    > dostrzegam tu czegos istotnego i powiodlo mnie na manowce? Ale nie
    > rozumiem co powstrzymuje posiadaczy tych KK przed przelewaniem caklego
    > dostepnego salda na rachunek. W przypadku Getinu pewnym ograniczeniem
    > jest koniecznosc powedrowania do oddzialu, ale w BZWBK i w Citi juz nie.

    Getin - oddział. Citi - zdefiniowane rachunki obwarowane ograniczeniami.
    WBK - nic nas nie powstrzymuje, tak właśnie robimy :) Czekając kiedy
    znienacka bez uprzedzenia schargują nas odsetkami (info o zmianie
    wysłaliśmy pocztą huehuehue):)

    PG

  • 12. Data: 2008-02-19 23:51:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 00:46, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > WBK - nic nas nie powstrzymuje, tak właśnie robimy :) Czekając kiedy
    > znienacka bez uprzedzenia schargują nas odsetkami (info o zmianie

    Sadze, ze istotne jest zablokowanie zdolnosci kredytowej posiadacza
    karty - przewaznie bedzie musial kiedys skorzystac z funkcji
    kredytowych karty i bank wtedy "wyjdzie na swoje".
    Jest tez zapis w umowie o mozliwosci wymowienia KK a przede wszystkim
    jej nieodnowiena. Jesli bank stwierdzi, ze brak obrotow zwiazanych z
    zakupami przy ciaglych transferach na wysokie kwoty, nie odnowi po
    prostu karty.

  • 13. Data: 2008-02-19 23:52:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:fpfn6i$lo0$1@inews.gazeta.pl...

    > Pkt 2 odnosi się do wszystkich tych kart i na pewno o to bankowi chodzi.
    >
    > Ale ja mam na mysli strategię przelewu na rachunek z podpiętą kartą
    > debetową i płacenie tą debetową, jako zawsze lepszą od bezpośredniego
    > płacenia kredytową.

    Widzę, banki zrobiły ci niezłą wodę z mózgu jak debetówka jest lepsza od
    krdytowej. Napisz jeszcze, że koniecznie tylko pinem.

    > Naturalnie w przypadku braku spłaty całości w ramach g-p traci to sens,
    > ale zakładam, że ludzie świadomi do tego nie dopuszczą.

    No to po cholere przelewać na parę dni? Dla zabawy?
    Karta to narzędzie płatności a nie źródło pieniędzy.

  • 14. Data: 2008-02-19 23:56:07
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 20 Lut, 00:13, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > Zdecydowanie ten punkt czyni bardzo przydatne narzedzie jakim jest KK.
    > Zwlaszcza, ze masz 56 dni na splate bez odsetek.
    > Trudne do upilnowania - normalne, jak kazda kuszaca sprawa, zauwazno to w
    > bankach, dlatego rodaja je na kazdej ulicy:) - to apropo twojej ponizszej
    > wypowiedzi.

    Nie tylko polskie zjawisko
    ---

    Absolutnie nie mialem na mysli tylko "polskiego zjawiska".
    KK na calym swiecie jest tak samo wykorzystywana i tak samo kuszaca.

  • 15. Data: 2008-02-20 07:33:19
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > Getin - oddział. Citi - zdefiniowane rachunki obwarowane ograniczeniami.
    > WBK - nic nas nie powstrzymuje, tak właśnie robimy :)
    w marcu Getin planuje wprowadzić obsługę rachunku karty przez internet -
    nie będzie trzeba już chodzić do oddziału, aby zrobić przelew...

  • 16. Data: 2008-02-20 09:05:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"
> [...]
    > Czekając kiedy znienacka bez uprzedzenia schargują nas odsetkami (info
    > o zmianie wysłaliśmy pocztą huehuehue):)

    czy WBK pozwala bez natychmiastowych odsetek pobrac z KK
    gotowke w bankomacie? Jesli nie, to w koncu zatkają obecne
    obejście tej możliwości i te odsetki wam dołożą
    *** blad ***

  • 17. Data: 2008-02-20 09:11:10
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Lut, 00:52, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >
    > No to po cholere przelewać na parę dni? Dla zabawy?
    > Karta to narzędzie płatności a nie źródło pieniędzy.- Ukryj cytowany tekst -

    Na parę dni rzeczywiście po cholerę, ale na 56 dni już warto. Choć
    przelew na 2-3 dni czasami kogoś może uratować przez koniecznością
    płacenia odsetek od debetu na rachunku.

  • 18. Data: 2008-02-20 09:11:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Lut, 10:05, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > gotowke w bankomacie? Jesli nie, to w koncu zatkają obecne
    > obejście tej możliwości i te odsetki wam dołożą

    Mowa jest o przelewach, a nie o wypłacie gotówki z bankomatu.

  • 19. Data: 2008-02-20 09:14:12
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > WBK - nic nas nie powstrzymuje, tak właśnie robimy :) Czekając kiedy
    > znienacka bez uprzedzenia schargują nas odsetkami (info o zmianie

    Lukas - tak jak Citi również definiowanie rachunków w oddziale lub na
    infolinii "na gębę". Millennium - definiowanie rachunków w oddziałach
    na postawie przyniesionych rachunków do zapłaty. Mille ma usługę tylko
    po to, żeby było o czym pisać. Transakcje obarczone wysoką prowizją i
    nie wiem czy traktowane jak bezgotówkowe.

  • 20. Data: 2008-02-20 10:14:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl>

    > Mowa jest o przelewach, a nie o wypłacie gotówki z bankomatu.

    ale przelew (z tego co wiem za 3 zl) jest na r-k z ktorego
    mozna zrobic lokatę lub wyplacic gotowke w bankomacie
    Jesli to sie daje zrobic to jest to rownowazne wyplacie
    forsy z KK w bankomacie, za co WBK z pewnoscia liczy odsetki.
    czy tak trudno czytac ze zrozumieniem?
    *** blad ***