  • 1. Data: 2008-02-20 01:23:07
    Temat: mBank - nowy regulamin KK
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Przyslali mi nowy Regulamin wydawania i uzywani kart kredytowych. Znowu
    9 stron maczkiem. Czy sa tam moze jakies istotne zmiany?
    TA

  • 2. Data: 2008-02-20 09:50:43
    Temat: Re: mBank - nowy regulamin KK
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Przyslali mi nowy Regulamin wydawania i uzywani kart kredytowych. Znowu
    > 9 stron maczkiem. Czy sa tam moze jakies istotne zmiany?

    Hmm... Też taki regulamin dostałem. Pan Gawron twierdzi, że zmiany związane są
    "z wprowadzeniem do oferty banku kart z mikroprocesorem". Tymczasem w
    regulaminie czytamy (XVI - Pkt. 2) "mBank zwolniony jest z obowiązku doręczania
    zmian Regulaminu w przypadkach:(...) 2. wprowadzenia nowych typów kart." Więc
    chyba coś drobnym druczkiem pozmieniali jednak ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 3. Data: 2008-02-20 10:05:36
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > obowiązku doręczania zmian Regulaminu w przypadkach:(...) 2.
    > wprowadzenia nowych typów kart." Więc chyba coś drobnym druczkiem
    a większym poinformowal co zmienili
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=57