  • 1. Data: 2008-02-19 21:02:24
    Temat: Kursy kartowe citi - mbank
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    przeprowadziłem kilka dni temu mały test aby potwierdzić powszechnie
    znaną opinię o niekorzystnych kursach kartowych citka - czujnym trzeba
    być, może kiedyś znienacka nas zaskoczą :) ale jeszcze nie tym razem.
    oto jak przedstawiają się kursy po rozliczeniu transakcji:

    EUR
    oferowany kurs paypala: 3,68 (odrzucony, wybrałem płatność w EUR)
    kurs KK mBank: 3,64
    kurs KK Citi: 3,78

    jako ze KK Citi rozliczana w USD a KK mBank w EUR, przeprowadzilem
    jeszcze przed chwila test dla tej waluty. Wyniki prawdopodobnie pojutrze.

    PG, czujny :)

  • 2. Data: 2008-02-19 21:13:04
    Temat: Re: Kursy kartowe citi - mbank
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > oferowany kurs paypala: 3,68 (odrzucony, wybrałem płatność w EUR)
    > kurs KK mBank: 3,64
    > kurs KK Citi: 3,78

    a może jeszcze dla porównania kurs z kantoru Intraco w Wawie: 3,605

    PG

  • 3. Data: 2008-02-19 21:24:08
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > jako ze KK Citi rozliczana w USD a KK mBank w EUR, przeprowadzilem
    > jeszcze przed chwila test dla tej waluty. Wyniki prawdopodobnie

    Cos duzo wychodzi. Na pewno PP nie dorzucil jakiejs oplaty? Kilka watkow
    wyzej pisalem na temat kursow rozliczenia transacji, citi wyszedl kilka
    groszy wiecej niz kantor, ale nie 18! Ja mowie o transakcji bezgotowkowej.

  • 4. Data: 2008-02-19 22:23:56
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a może jeszcze dla porównania kurs z kantoru Intraco w Wawie: 3,605

    Jak to wyglada w praktyce w tym Intraco? Rzeczywiscioe mozna przyjsc z
    gotowka i wykonac transakcje na dowolna kwote i w dowolnej chwili w
    godzinach kiedy sa czynni? Dzialaja rezerwacje kursu przez telefon/internet?

    marekz

  • 5. Data: 2008-02-19 23:20:11
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    ygreko napisał(a):

> [...]
    > groszy wiecej niz kantor, ale nie 18! Ja mowie o transakcji bezgotowkowej.

    PP nic nie wziął. Obciążył w EUR a Citek tak sobie przeliczył. Taki urok
    kart Citka. Zobaczymy jak to wyjdzie w USD.

    PG

  • 6. Data: 2008-02-19 23:24:27
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > gotowka i wykonac transakcje na dowolna kwote i w dowolnej chwili w
    > godzinach kiedy sa czynni? Dzialaja rezerwacje kursu przez

    Nie wiem co ty do mnie rozmawiasz w ogóle ;)
    Zawsze tam przychodziłem, wyjmowałem kaskę z portfela i wymieniałem.
    Tak, w godzinach otwarcia :)
    Tak się zazwyczaj posługuję kantorem :P
    (Ale nie były to jakieś duże kwoty)

    PG

    PS. Coś mi czytnik szwankuje, sorki jeśli moje posty będą zdublowane

  • 7. Data: 2008-02-21 16:57:55
    Od: Piotr Gralak <g...@w...gazeta.pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > a może jeszcze dla porównania kurs z kantoru Intraco w Wawie: 3,605

    no to mam wyniki dla USD:

    paypal: 2,50 (z dnia transakcji, pozostale z dnia rozliczenia czyli
    tutaj D+1)

    mbank: 2,52
    citi: 2,56
    kantor: 2,45