  • 1. Data: 2008-02-19 21:07:47
    Temat: Przeniesienie kredytu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Czy ktoś praktykował przeniesienie pożyczki, kredytu konsumpcyjnego do
    innego banku ? tj. taki manewr, że dają pożyczkę na spłacenie tej pierwszej
    i tamtą automatycznie się spłaca w całości...
    Interesuje mnie migracja Pekao -> ING Bank Śląski

    Z drugiej strony nie wiem czy mi się to opłaca, bo pożyczkę brałem w BPH,
    która zmigrowała do Pekao. BPH wypłacił mi kwotę od razu pomniejszoną o
    jakieś opłaty...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net