  • 11. Data: 2004-05-22 10:45:51
    Temat: Re: bank w sobote?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > ODDZIAŁ był i chyba nadal jest otwarty w soboty. Chyba, bo już zamknąłem
    > tam konto.

    nie sprawdzalem innych miast, ale we Wroclawiu tylko centrala i jeden oddzial (IV)
    sa otwarte w sobote 9:00-14:00
    poza tym tylko supermarketowe oddzialy (rowniez w niedziele)

    kursor

  • 12. Data: 2004-05-22 10:52:54
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Miszczu, wybrane oddziały PKO BP są otwarte w soboty. W warszawie oprócz
    > tych hipermarketowych (czesc z nich to tez "oddziały") to sie chyba z 6
    > znajdzie.

    widze, krolu ze stolycy
    to jest pienkne miasto, nie ma co

    kursor

  • 13. Data: 2004-05-22 11:05:17
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > widze, krolu ze stolycy
    > to jest pienkne miasto, nie ma co
    >
    > kursor

    No to na "stolyce" też niewiele. Ale jednak . czyli w skali kraju pewnie ze
    100 placówek w sobote pracuje

  • 14. Data: 2004-05-24 08:46:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    W(Z) wrote:
    > powiedzcie mi sa jakies banki ktore czynne sa w soboty?

    - te z dostępem internetowym,
    - te, ktore maja oddzialy/filie w hipermarketach/supermarketach - sprawdz w
    najblizszym :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-05-24 14:26:51
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Misha <x...@x...pl> napisał(a):

    > do listy warto dorzucić jeszcze Pekao SA
    > (on ma chyba wszystkie oddzialy
    > (nie filie) otwarte w soboty)

    Filie Pekao SA rowniez sa otwarte w soboty.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex