  • 1. Data: 2004-05-21 23:00:35
    Temat: Nie ubezpieczajcie sie w PZU!
    Od: "Balrog" <b...@b...pl>

    Zapraszam pod:

    http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/

    pozdrawiam

    Balrog z Otchlani

  • 2. Data: 2004-05-22 11:57:56
    Temat: Re: Nie ubezpieczajcie sie w PZU!
    Od: "GieTeGie" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Balrog" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:503c.00000393.40ae8a12@newsgate.onet.pl...
    > Zapraszam pod:
    >
    > http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/

    A ja na pocieszenie tu: http://info.onet.pl/924243,11,item.html choć i tak
    prawo nie działa wstecz...

  • 3. Data: 2004-05-22 20:12:05
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Balrog" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:503c.00000393.40ae8a12@newsgate.onet.pl...
    > Zapraszam pod:
    >
    > http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/

    No i PZU doczekało się stron takich, jak ma PayPal. Ale mi się skojarzyło.
    Od razu...

  • 4. Data: 2004-05-22 22:23:18
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Balrog z Otchlani

    a tak z ciekawości bo nie doczytałem - to sz. Pan zapłacił tą składkę (3
    rata) czy nie?
    Zresztą kto płaci ubezpieczenie gotówką agentowi - nie lepiej zrobic przelew
    bankowy? Wtedy zawsze mozna poprosic o duplikat dowodu wpłaty.

    JerzyR

  • 5. Data: 2004-05-22 22:25:55
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/

    Zresztą nazywanie kogoś złodziejem to troche przesada - rozumiem Pana
    rozgoryczenie, ale osobiście byłbym bardziej rozważny w używaniu takich
    określeń.
    Tym bardziej, że PZU ma znajomości w Sądach .... (wg Pana strony www)

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-05-22 22:43:39
    Od: "Azjata" <a...@a...pl>

    > Zapraszam pod:
    > http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/

    1. umowa jest wazna, czy jest oplacona czy nie. nalezy rozdzielic aspekt prawny
    wynikajacy z zawarcia umowy oraz jej okresu trwania od samej platnosci za
    umowe. Znam przypadek kiedy PZU wyplacilo (bez sprawy sadowej) z ubezpieczenia
    AC pomimo, ze ubezpieczenie bylo nieoplacone, jednak wlasciciel samochodu
    posiadal polise (umowe) zawarta w PZU.

    2. rowno Pana zrobili wraz z Sadami i oczywiscie wielka niesprawiedliwosc sie
    stala. jednak wszystko zgodnie z prawem. Dodatkowo na Pana wlasne zyczenie,
    poniewaz nieznajomosc prawa nie oznacza, ze ono nie obowiazuje (patrz KC).

    Na drugi raz nalezy sie zapoznac z prawem (nawet jesli jest absurdalne) lub
    wynajac adwokata/radece.

    Gratuluje decyzji o emigracji, tutaj trudno normalnie zyc, natomiast co do
    zlodzieji to prawda. Wszyscy beda probowali wyrolowac i okrasc, to nie paranoja
    to juz normalnosc w tym kraju.

    A.Zjata

  • 7. Data: 2004-05-23 00:47:35
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Balrog" <b...@b...pl> skribis:

    >Zapraszam pod:
    >
    >http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/
    >
    >pozdrawiam

    a moze zaskarzysz polskie sadownictwo do trybunalu w, o ile mi sie nic nie
    myli, hadze? A moze to byl strassbourg.. w kazdym razie twoja strata
    spowodwana byla przewlekloscia procesu i nieudolnoscia sadu...

    No i oczywiscie zapraszam do strony z aktualnej sygnaturki (ponizej)
    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 8. Data: 2004-05-23 00:58:19
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Balrog" <b...@b...pl> skribis:

    >Zapraszam pod:
    >
    >http://members.tripod.com/pzuzlodzieje/

    Nie rozumiem dlaczego autor strony, po otrymaniu rady od ministra by
    pozwal skarb panstwa o odszkodowanie nie zrobil tego.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 9. Data: 2004-05-23 03:19:43
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <40afd295$1@news.vogel.pl>, j...@k...chip.pl says...

> [...]
    > Zresztą kto płaci ubezpieczenie gotówką agentowi - nie lepiej zrobic przelew
    > bankowy? Wtedy zawsze mozna poprosic o duplikat dowodu wpłaty.

    No wlasnie... tez taka mysl przyszla mi do glowy. Choc faktem jest ze
    jesli przyjeto 4ta skladke - to wlasciwie za co ja przyejeto?

    A tak przy okazji to pozdrawiam kolege z Dallas. Sam mieszkam niedaleko
    Deep Ellum w Dallas :)

    AP

  • 10. Data: 2004-05-23 07:52:48
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    prawny
    > wynikajacy z zawarcia umowy oraz jej okresu trwania od samej platnosci za

    Jest to, oczywiście, nieprawda.

    Fragment warunków ubezpieczenia AC w PZU:

    § 16
    1. Umowa ubezpieczenia rozwiązuje się:
    (...)
    3) w razie nie zapłacenia raty składki - z upływem terminu płatności składki
    określonego w polisie

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl