  • 1. Data: 2004-05-22 12:34:05
    Temat: [Multibank] konfiguracje telefonow do WAPu
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Witam,

    czy ktos sie orientuje dlaczego MB tak ladnie wystartowal umieszczajac na
    swojej stronie dokladna konfiguracje do kilku modeli telefonow w celu
    dostepu do konta przez WAP i.... na tym sie skonczylo? Z tego co wiem z
    samego MB, z czasem mialy sie pojawiac opisy jak skonfigurowac coraz to
    nowsze modele, ale nic takiego nie ma. Jesli czyta to ktos z MB to niech
    wezmie pod uwage fakt, ze jest to dosc wygodny kanal dostepu do uslug i
    powinni bardziej o niego zadbac :)

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-05-22 12:45:22
    Temat: Re: [Multibank] konfiguracje telefonow do WAPu
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Solos" <"solos[nielubiespamu] <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> wrote:
    > ma. Jesli czyta to ktos z MB to niech wezmie pod uwage fakt, ze jest
    > to dosc wygodny kanal dostepu do uslug i powinni bardziej o niego
    > zadbac :)

    Moze dlatego, ze praktycznie nikt z tego kanalu nie korzysta (w skali calego
    banku?)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-22 15:50:47
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:
    > Moze dlatego, ze praktycznie nikt z tego kanalu nie korzysta (w skali
    calego
    > banku?)

    Wlasnie, to wyboru jest tylko 10 przelewow, akurat bedzie taka sytuacja, ze
    trzeba bedzie przelac pieniadze na takie konto, ktorego nie ma w tych 10...

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 4. Data: 2004-05-22 18:58:47
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Snoopy" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie, to wyboru jest tylko 10 przelewow, akurat bedzie taka sytuacja,
    ze
    > trzeba bedzie przelac pieniadze na takie konto, ktorego nie ma w tych
    10...

    to zadzwonisz do infolinie ...

    pozdro
    SirmarK