  • 1. Data: 2004-05-22 08:27:53
    Temat: www.postfinance.ch
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Czy komuś się tam udało założyć konto?
    Wypełniłem wniosek i cisza od tygodnia :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 2. Data: 2004-05-22 08:51:16
    Temat: Re: www.postfinance.ch
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-22 10:27, Marcin Nowakowski wrote:

    > Czy komuś się tam udało założyć konto?

    Że się tak lamersko zapytam - dlaczego tam wszystko po https'ie leci?

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-05-22 08:58:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 10:51, Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Że się tak lamersko zapytam - dlaczego tam wszystko po https'ie leci?

    A dlaczego nie?:)

  • 4. Data: 2004-05-22 09:13:55
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Marcin Nowakowski - ISO-8859-2 ;-)) wrote:

    > A dlaczego nie?:)

    Fajny bank, nie ma co ;-)
    Czy do moich pieniędzy też będą mieli taki poważny stosunek? ;-)))
    --
    luzyta

  • 5. Data: 2004-05-22 09:22:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 11:13, Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Fajny bank, nie ma co ;-)
    > Czy do moich pieniędzy też będą mieli taki poważny stosunek? ;-)))

    A co ma do tego https?;)

  • 6. Data: 2004-05-22 14:11:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 22 May 2004 11:13:55 +0200, LUZYTA
    <l...@n...cieplekapcie.net> wrote:

    >Fajny bank, nie ma co ;-)
    >Czy do moich pieniędzy też będą mieli taki poważny stosunek? ;-)))

    nie rozumiem. Dlaczego transmisja szyfrowana wydaje Ci się
    niewłaściwa?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-05-22 15:16:43
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-22 16:11, Jarek Andrzejewski wrote:

    > nie rozumiem. Dlaczego transmisja szyfrowana wydaje Ci się
    > niewłaściwa?

    Taki mój przewrotny humor ;-)
    Ten poziom bezpieczeństwa wydaje mi sie co najwyżej nieuzasadniony, ale
    świadczy jak najbardziej pozytywnie o banku - oto przykład, jak od
    pierwszego wejrzenia bank może 'wzbudzić moje zaufanie' ;-))

    --
    luzyta

  • 8. Data: 2004-05-22 15:21:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 17:16, Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Ten poziom bezpieczeństwa wydaje mi sie co najwyżej nieuzasadniony, ale
    > świadczy jak najbardziej pozytywnie o banku - oto przykład, jak od
    > pierwszego wejrzenia bank może 'wzbudzić moje zaufanie' ;-))

    No, tylko ze minął tydzien i ani widu ani słychu konta ;>

  • 9. Data: 2004-05-24 07:58:57
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    In article <c8nqtd$4pv$3@absinth.dialog.net.pl>, Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2004-05-22 17:16, U?ytkownik LUZYTA napisa?:

    Dla mnie to jestes minimum ponizej ktorego nie jestem zainteresowany.
    Zasadniczo zapomnialem popatrzec ilobitowy klucz maja.

    > No, tylko ze min?? tydzien i ani widu ani s?ychu konta ;>

    Ida do ciebie papiery a poczta nasza droga jaka jest kazdy wie.
    Po 2-3 tygodniach skontaktuj sie z nimi na wszelki wypadek.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 10. Data: 2004-05-24 10:06:51
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-24 09:58, CzeslawEm. wrote:

    > Dla mnie to jestes minimum ponizej ktorego nie jestem zainteresowany.

    Zakładając, ze przejęzyczyłeś się i mówiąc o minimum masz na myśli https
    w całym serwisie informacyjnym banku - rozumiem, że nie posiadasz konta
    w żadnym polskim banku ani w absolutnej większości banków zagranicznych
    z internetowym serwisem?

    --
    luzyta