  • 1. Data: 2004-05-22 09:16:21
    Temat: bank w sobote?
    Od: "W\(Z\)" <w...@i...pl>

    witam,
    powiedzcie mi sa jakies banki ktore czynne sa w soboty?

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-05-22 09:22:54
    Temat: Re: bank w sobote?
    Od: g...@n...adem.pl (Greg)

    w pewnym miescie powiatowym w malopolsce sposrod szesciu bankow tylko bank gospodarki
    zywnosciowej
    ma w sobote otwarte!!!!

  • 3. Data: 2004-05-22 09:23:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 11:16, Użytkownik W(Z) napisał:

    > witam,
    > powiedzcie mi sa jakies banki ktore czynne sa w soboty?

    Eurobank ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-05-22 10:11:30
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 2004-05-22 11:16, tako rzecze W(Z):

    > witam,
    > powiedzcie mi sa jakies banki ktore czynne sa w soboty?

    Lukas, PKO BP

    Michał

  • 5. Data: 2004-05-22 10:15:20
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Lukas, PKO BP

    PKO BP?
    w jakim miescie?

    kursor

  • 6. Data: 2004-05-22 10:25:11
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 2004-05-22 12:15, tako rzecze kursor:

    > PKO BP?
    > w jakim miescie?

    A choćby w Tychach... Przynajmniej jakiś czas temu.
    http://www.pkobp.pl/adresy/multi/wyszukiwarka.php

    Michał

  • 7. Data: 2004-05-22 10:26:31
    Od: "Misha" <x...@x...pl>

    > PKO BP?
    > w jakim miescie?

    np. w Gdańsku (ale tylko wybrane oddziały)

    do listy warto dorzucić jeszcze Pekao SA (on ma chyba wszystkie oddzialy
    (nie filie) otwarte w soboty)

  • 8. Data: 2004-05-22 10:28:11
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > A choćby w Tychach... Przynajmniej jakiś czas temu.
    > http://www.pkobp.pl/adresy/multi/wyszukiwarka.php

    mowisz o oddzialach, czy agencjach i placowkach w supermarketach?
    bo oddzialy to chyba(?) sa zamkniete

    kursor

  • 9. Data: 2004-05-22 10:40:56
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 2004-05-22 12:28, tako rzecze kursor:

    > mowisz o oddzialach, czy agencjach i placowkach w supermarketach?
    > bo oddzialy to chyba(?) sa zamkniete

    ODDZIAŁ był i chyba nadal jest otwarty w soboty. Chyba, bo już zamknąłem
    tam konto.

    Michał

  • 10. Data: 2004-05-22 10:42:46
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

    > mowisz o oddzialach, czy agencjach i placowkach w supermarketach?
    > bo oddzialy to chyba(?) sa zamkniete
    >
    > kursor

    Miszczu, wybrane oddziały PKO BP są otwarte w soboty. W warszawie oprócz
    tych hipermarketowych (czesc z nich to tez "oddziały") to sie chyba z 6
    znajdzie.