  • 371. Data: 2021-09-02 14:56:30
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2021 14:00:26 +0200, _Master_ wrote:

    > To po co te jęki banksterskie i domaganie się "sprawiedliwości"?
    >
    > Raz się zarabia raz się traci. ZŁAP SIĘ ZA JAJA i PRZYJMIJ Z GODNOŚCIĄ ;-)

    Bo co innego stracic z wlasnej winy, a co innego z winy klienta.

    Albo np - wlozyles pieniadze, prace, zrobiles dobry bank, a tu
    przyjdzie Kaczafi, i powie, ze trzeba ci go zabrac.
    Przez podatek np.

    J.

  • 372. Data: 2021-09-02 17:46:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-września-2021 o 14:52, J.F pisze:
    > Ale kontretnych nie potrafisz podac

    Wszystko jest wielokrotnie w archiwum grupy.

    Nie dam się wciągnąć w dyskutowanie nad oczywistościami bo Twoim
    zamiarem jest relatywizacja ustalonych już faktów.

    Jesteś CWANY ale... GOŃSIE ;-)

  • 373. Data: 2021-09-02 17:49:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-września-2021 o 14:56, J.F pisze:
    > Bo co innego stracic z wlasnej winy, a co innego z winy klienta.
    >
    > Albo np - wlozyles pieniadze, prace, zrobiles dobry bank, a tu
    > przyjdzie Kaczafi, i powie, ze trzeba ci go zabrac.
    > Przez podatek np.

    To się ściska za jaja i pracuje dalej.

    Miliony Polaków były w takiej sytuacji.

    Dlaczego Twój biznes ma być BEZPIECZNY?

    Bo jest najbardziej TWOJSZY? ;-)

  • 374. Data: 2021-09-02 19:28:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 17:49:02 +0200, _Master_ wrote:

    > To się ściska za jaja i pracuje dalej.

    Kaczafiego?

    > Miliony Polaków były w takiej sytuacji.
    > Dlaczego Twój biznes ma być BEZPIECZNY?

    > Bo jest najbardziej TWOJSZY? ;-)

    A kto tu mowi, ze lepszy?
    Mogl kurs wzrosnac, mogl spasc ...

    J.

  • 375. Data: 2021-09-02 19:29:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 17:46:37 +0200, _Master_ wrote:

    > Wszystko jest wielokrotnie w archiwum grupy.
    >
    > Nie dam się wciągnąć w dyskutowanie nad oczywistościami bo Twoim
    > zamiarem jest relatywizacja ustalonych już faktów.

    Byc moze, tylko chcialbym sie dowiedziec o ktore fakty chodzi :-)

    J.

  • 376. Data: 2021-09-02 22:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid Rutkowski d...@w...pl ...

    > A to w czym ma rachunek "urząd państwowy"?
    > W "niebanksterskim banku" - może NBP?
    > Czy te 12zł to za wpłatę w kasie? Czy na poczcie?
    > A może to opłata skarbowa jednak?

    A to chyba nie pierwszy raz...
    Przeciez przelewy do zus były czesto drozsze od innych.
    Z przelewami podatku bywa podobnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 377. Data: 2021-09-03 14:21:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2021 08:05:32 +0200, Zbynek Ltd. wrote:
    > Oczywiście przedsiębiorstw nazywanych inaczej bankami. Zysk, czyli
    > na czysto ponad 5mld za pół roku w 8 bankach. Z czego 3 banki 3,5mld.
    > Dobrze się żyje przedsiębiorcom w Polsce. Przedsiębiorcom?
    > Przepraszam - banksterom.
    > https://biznes.interia.pl/gieldy/aktualnosci/news-wi
    ceminister-map-trzy-banki-z-domeny-skarbu-panstwa-wy
    genero,nId,5427742

    A tak a propos, ale znacznie szerzej/ogolniej.

    Zalozmy, ze banki tak co roku wypracowuja zysk.
    Co to znaczyw perspektywie wielu lat?

    -banki beda coraz bogatsze ... a my coraz biedniejsi?
    -musi byc dodruk pieniadza, zeby tak sie nie stalo?
    -czy te zyski bankow sie kiedys zatrzymaja?
    -a moze musi od czasu do czasu bank upasc, aby pieniadze wrocily do
    obywateli :-)

    A przeciez to nie tylko banki - kazde przedsiebiorstwo stara sie miec
    zysk. Orlen ma zysk, KGHM ma zysk, PZU ma zysk, Toyota ma zysk ...

    J.

  • 378. Data: 2021-09-03 22:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Ale to nie jest "zarobiles w pol roku".
    > Do banku wplynelo iles pieniedzy, i teraz trzeba udzielic
    > kredytow, aby zarobic, ale jak kredyty sa na 20 lat, to trzeba
    > uwazac, zeby nie stracic plynnosci.

    Musisz sie zdecydować o co pytasz.
    Jeżeli pytasz co ma zrobić bank któremu zabrakłop pieniedzy na
    pozyczanie to odpowiem: nie porzyczac,skoro nie ma z czego.
    Jeżeli jednak ma nadwyzke gotówki to pomimo zrealizowanego planu, kazda
    normalna firma prowadizłaby biznes dalej, probujac powiekszyc zyski
    *pomimo zrealizowanego planu*

    > No coz, nie gadalem wtedy to nie powiem.
    > Ale ... to nie tylko bank chce udzielic kredytu (drogiego),
    > takze klient chce ten kredyt dostac, na wymarzony domek.

    Ale tu nie jest mowa o udzieleniu kredytu tylko o udzieleniu
    konkretnego rodzaju kredytu.

    > Spojrz po sobie - te zle banki nie chca ci dac :-)

    Kto tak powiedział?

    > no i trudno to wszystko bylo przewidziec.
    > Ciekaw jestem czy sie KNF kierowala - bo ostrzegala.

    To trudno czy nie trudno?
    A skoro trudno przewidziec to mowisz klientowi ze trudno przewidziec.

    > Cokolwiek. Np zaspokoic spadkobiercow przedwojennego wlasciciela
    > terenu :-)

    Czyli porownujesz sytuacje w ktrej bank przyczynił się do obecnego
    stanu z sytuacja w której dzieje sie cos złego komus co nic złego nie
    zrobił?

    > dziwisz sie, czemu taka wysoka kwota w hipotece - a to sie bank
    > zabezpieczyl na przyszlosc :-)

    Nigdzie nie napisałem ze sie dziwie.
    Po prostu mowie ze bank wyjdzie na swoje bo sobie podolicza w chuj
    opłatek za wszystko od tuszu do długopisu po fotel analityka.

    > No ale dzieki temu sa kryci - nie bylo zanizonej oferty.
    > Albo byly - ale oglaszali tylko te zawyzone :-)
    >
    > Tak czy inaczej - bank sie w to nie chce bawic.
    > Bank sprzeda kredyt jakiemus Krukowi i wszyscy beda zadowoleni :-)

    to tylko by potwierdzało gdzie bank ma klientów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 379. Data: 2021-09-03 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pod warunkiem, ze prawo konsumenckie chroni klientow i moga tak latwo
    > kredyt wypowiedziec.

    Nie wypowiedziec tylk spłacic.

    > No i pod warunkiem, ze oplaca im sie drugi raz prowizje zaplacic ...
    > a teraz dzieki ochronie to pierwsza tylko czesciowo.

    No wiadomo ze ta operacja musi sie opłacac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 380. Data: 2021-09-03 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Mozna wszedzie, tylko jakos tak sie porobilo, ze klient za konto
    > placic nie chce, a przynajmniej nie duzo, za przelewy placic nie
    > chce, rozne inne drobne oplaty ... malo ich, albo klient nie chce,
    > wiec zostaje zarabianie na kredytach.

    Mowisz o aktualnej sytuacji czy o tej sprzed 5 lat?
    Bo aktualnei to sie jednak mocno pozmieniało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert