  • 351. Data: 2021-08-31 12:21:59
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-31-sierpnia-2021 o 10:59, J.F pisze:
    > Tego bedzie wymagal, ale jak cos sie stanie, to dzieci sie wyprą,
    > i bank zostanie z nieruchomoscia do sprzedazy.
    > W dodatku zasiedloną.

    Że Co? Podaj podstawę prawną wyparcia się.

  • 352. Data: 2021-08-31 13:15:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Aug 2021 12:21:59 +0200, _Master_ wrote:

    > Że Co? Podaj podstawę prawną wyparcia się.

    Nie przyjma spadku, lub przyjma z dobrodziejstwem inwentarza, co
    podobno ostatnio jest trybem domyslnym.

    A mieszkac beda dalej :-)

    J.

  • 353. Data: 2021-08-31 15:59:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-31-sierpnia-2021 o 13:15, J.F pisze:
    > Nie przyjma spadku, lub przyjma z dobrodziejstwem inwentarza, co
    > podobno ostatnio jest trybem domyslnym.
    >
    > A mieszkac beda dalej :-)

    Jaki to jest realnie procent tych ZŁYCH KREDYTÓW HIPOTECZNYCH?

    13%?

  • 354. Data: 2021-08-31 16:03:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-31-sierpnia-2021 o 11:01, J.F pisze:
    > W Polsce nie, ale jak dluznik powie, ze go nie stac na takie raty,
    > to bank tez ma przejebane.
    >
    > Albo dluznik powie, ze to pierdoli, wyjezdza do Londynu.
    > Czy tam Norwegii, Szwecji, Szwajcarii.

    To wychodzi że banki mają GORZEJ niż Kowalski ;-)

    Tylko skąd się biorą te tytułowe dochody?
    W którym miejscu najlepiej doić jeleni?
    drobne druczki?
    podwyżki opłat?
    propaganda oprocentowania?
    zmiana nazwy produktu tak aby klient się nie zorientował co "kupuje"?
    Nachalna reklama medialna?
    Lobbing u polityków?

    Co dzisiaj działa

  • 355. Data: 2021-08-31 16:10:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Aug 2021 16:03:50 +0200, _Master_ wrote:

    > To wychodzi że banki mają GORZEJ niż Kowalski ;-)

    Jak kazdy - aby zarobic, trzeba zaryzykowac :-)

    > Tylko skąd się biorą te tytułowe dochody?
    > W którym miejscu najlepiej doić jeleni?
    > drobne druczki?
    > podwyżki opłat?
    > propaganda oprocentowania?

    Mozna wszedzie, tylko jakos tak sie porobilo, ze klient za konto
    placic nie chce, a przynajmniej nie duzo, za przelewy placic nie chce,
    rozne inne drobne oplaty ... malo ich, albo klient nie chce,
    wiec zostaje zarabianie na kredytach.

    Ale moze sie zmienic.

    > zmiana nazwy produktu tak aby klient się nie zorientował co "kupuje"?
    > Nachalna reklama medialna?

    To ciagle nie zysk.

    > Lobbing u polityków?

    No, jakby tak udzieli kredytu z "darmowych" lub nisko oprocentowanych
    pieniedzy z NBP ...

    J.

  • 356. Data: 2021-08-31 16:11:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-31-sierpnia-2021 o 10:57, J.F pisze:
    > 90% kredytow jest z tych odlozonych srodkow.

    Oczywiście.
    Przy pomocy komputera i pożyczania jeszcze raz nie spłaconego kredytu to
    jest bardzo łatwe. Ale czy pożądane dla społeczeństwa?
    Jaki teraz lament na inflację. Tak rządy pompują. Ale jakby tak banki
    nie mnożyły mogłoby być ZDROWIEJ ;-)

  • 357. Data: 2021-08-31 16:11:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Aug 2021 15:59:48 +0200, _Master_ wrote:

    > Jaki to jest realnie procent tych ZŁYCH KREDYTÓW HIPOTECZNYCH?
    >
    > 13%?

    Zalezy co masz na mysli - tych, ktorych klienci chwilowo nie splacaja,
    tych, ktore trzeba bylo zlicytowac,
    czy tych, gdzie klienci jeszcze moga pojsc do sadu i nie wiadomo ile
    tam zyskaja :-)

    J.

  • 358. Data: 2021-08-31 16:13:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Aug 2021 16:11:31 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > jest bardzo łatwe. Ale czy pożądane dla społeczeństwa?
    > Jaki teraz lament na inflację. Tak rządy pompują. Ale jakby tak banki

    To bys kredytu nie dostal.

    Chyba, ze od prywatnej osoby.

    Ewentualnie - nie byloby oprocentowanych kont/lokat, chcesz zarobic -
    kup akcje banku. Czy obligacje. Niegwarantowane.

    J.

  • 359. Data: 2021-09-01 11:49:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W bankach jak w bankach, ale u pośredników finansowych: "na lokal potrzebne jest 400,
    Pan ma zdolność 600, najlepiej wziąć całość i
    200 włożyć w nasz fundusz, czysty zysk na różnicy oprocentowania".

    -----

  • 360. Data: 2021-09-01 13:16:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To dlaczego bank nie chciał wypłacić we franciszkach, a przelewał wyłącznie złotówki
    i to po ch_jowym kursie takim, że już
    pierwszego dnia masz stratę 3%?

    -----