  • Data: 2017-02-04 03:02:50
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 589459a0$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Rozumiem, ale %%

    Procenty tyle właśnie wyniosły. [na orbitę czy na piedestał?...]

    > chyba nie przekroczyly 10.06, przegrales rywalizacje :-)

    Pieniądze nie są w sporcie najważniejsze!
    Liczy się czystość rywalizacji!

    > A nie wiem, nigdy nie placilem :-)
    > Naliczaja wtedy od daty transakcji ?

    Tak -- do daty spłaty.

    > I tak chyba cos duzo.

    Za ponad miesiąc to dużo?

    "J.F." 587c8bc4$0$5146$6...@n...neostrada.pl

    JF> To przeczytaj cennik.

    Przypomnę -- w tamtej sprawie chodziło o jedną złotówkę.

    > Drozsza niz 10.06 ? :-)

    Niewiele tańsza. Ponadto tracę wówczas doświadczenie -- a właśnie
    w tym celu banki nas karmią, byśmy nabywali doświadczenia.

    Ponawiam pytanie.

> [...]

    JF> jak to wyglada, gdy jednak splaciles, to mi sie nie chce czytac :-)

    > Ale ... co szkodzi oburzona reklamacje wyslac, jak sport, to sport

    Brak burzy szkodzi. Teraz w ogóle są różne braki...