  • Data: 2017-02-04 23:08:22
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 Feb 2017 13:11:04 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Oczywista jest przewaga KK nad kredytem odnawialnym
    >i comiesięcznym wchodzeniem w ten kredyt spowodowanym płaceniem debetówką.

    Az taka oczywista to nie.
    Miec oszczednosci w wysokosci kilkumiesiecznych zarobkow - bardzo
    dobry pomysl, a wtedy kredytowosc mniej istotna.
    Kto ma budzet bardziej napiety - tego moze kredyt odnawialny
    poratowac, ktory wcale nie musi byc drogi.
    Choc obecnie raczej jest.

    > A wzór na zysk mniej więcej taki - miesięczne wydatki*5/4 (a w moim przypadku *3/2)
    > - w tym, przy kartach citi i db, wliczają się również rachunki
    > domowe - można trzymać sobie na koncie oszczędnościowym i mieć z
    > tego odsetki za nic.

    W wiekszosci miernie oprocentowane te konta. A jak sie nie wstrzelisz
    z datami platnosci i pensja, to zysk spada,

    > Bo oczywiście wydawać należy tylko kasę, jaką się już ma.

    Za to moze sie przydac w trudnych czasach. Prace stracisz - i kto ci
    wtedy da kredyt ? A na KK przyznany wczesniej :-)

    > Ogólnie zaś chodzi o zabawę - jeśli dla kogoś jest to utrudnianie
    > życia, to pewnie, że nie ma sensu się za to brać.

    Dla jednych - utrudnienie za 5 zl, dla innych - lubia te zabawe, ale
    drobne przeoczenie i zamiast 5 zl zysku jest 20 zl straty :-)

    Ale ... ciekaw jestem kiedy sie urwie, bo jak tak wszyscy beda na KK
    zarabiali, to je banki zlikwiduja, skoro nie ma z tego zysku :-)

    J.