  • Data: 2017-02-04 16:09:37
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 15:55:57 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Do tej pory rozumiałem, że kwestionujesz (pytasz) o zyski z tego
    > wynikające. Teraz rozumiem, że zastanawiasz się w ogóle nad sensem
    > posiadania KK.

    żebym sie zdecydował używać kk to musiały by być z tego korzyści dla mnie
    Albo finansowe(to z grubsza wyliczyłeś) albo jakiś inne typu wygodniej, szybciej itp
    Wygodniej nie jest, szybciej też nie jest a komplikacji, kombinacji i pułapek sporo
    wg mnie.

    > Obsługa twierdziła, że gdybym miał kredytową to problem byłby do obejścia.

    Ciekawi mnie jak. Nie znasz szczegółów?
    Bo mi sie wydaje że jak karty nie działają to nie działaja. No chyba te wypukłe i tzw
    żelazko. Ale jeśli dobrze pamietam to wypukłe bywały i debetówki.