  • Data: 2017-02-05 13:24:08
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 22:33:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu sobota, 4 lutego 2017 22:11:06 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > .
    >
    > Często gotówka potrzebna- jak to rozwiązałeś bez debetówki?

    Po sąsiedzku mam oddział db, w którym mam bezpłatną obsługę kasową i trzymam zapas
    gotówki w domu - zwykle raz w miesiącu wypłacam 500zł, starcza na sklepy, w których
    nie można płacić kartą - głównie te na lokalnym bazarku, choć i tam już w kilku
    miejscach, gdzie żona kupuje, akceptują od jakiegoś czasu karty.

    A debetówki mamy - tylko że nie do kont wspólnych, a do indywidualnych, więc w razie
    nagłej potrzeby wypłaty większej gotówki też by jakoś dało radę.