  • Data: 2017-02-04 10:30:54
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-04 o 00:56, Kris pisze:
> [...]
    zamknąć kartę i wziąć nową. I nawet się nie spytali przy zakładaniu karty, jaki chcę
    koniec, po prostu ustawili sobie na 20. dzień miesiąca.

    > Się niedyskretnie spytam- kombinacje straszne opisujesz, ile mozna na tym zyskać
    > 1.Znaczy tak jak normalny człowiek- wypłata na ror, płaci debetówka, rachunki albo
    debetową albo przelew z ror
    > 2.Ty piszesz o przynajmniej 3 kredytówkach, spłatach, zmianach okresu, jakis innych
    cudacznych wygibasach itp

    > Ile 2 zyska w stosunku do 1

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Przypuszczam, że patrzysz na to przy założeniu, że obaj mają nadmiar
    gotówki. Przy takim założeniu _obecnie_ zyska bardzo niewiele. Poza tym
    jak mają ten nadmiar to to niewiele jest też niebolące.
    Ale jak alternatywą dla kombinacji z KK jest kredyt w rachunku to robi
    się nieco więcej. Do tego dochodzi to, że jak ktoś jest na pograniczu
    zera to te nieco więcej jest wyraźnie bardziej bolące niż by było dla
    kogoś kto ma nadmiar.
    Gdy przelew z KK mBanku do ZUSu był darmowy ustawiłem sobie tak termin
    KK, że przelewy robiłem zawsze na początku nowego okresu
    rozliczeniowego. W ten sposób z powodu samych ZUSów miałem średnio około
    1,5k (z żoną 3k) na karcie, a mimo to czasem wpadaliśmy w kredyt w
    rachunku. Oprocentowanie kredytu było wtedy chyba 16%. Gdyby przyjąć, że
    bez KK bylibyśmy praktycznie cały czas w kredycie w rachunku to na
    samych ZUSach oszczędzaliśmy 480zł rocznie.
    P.G.