  • 31. Data: 2002-06-07 16:02:03
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 7 Jun 2002 17:26:07 +0200, w <adqj9s$g3f$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > No to z firmowym w mBanku chyba nie masz juz problemow?? A i tanej i lepiej
    > wychchodzi...

    Dopiero dziś sprawdzę.

  • 32. Data: 2002-06-07 18:49:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Mocno powiedziane :-) Ale może inteligo ma właśnie takich klientów ? ;-)
    > Grzegorz

    Mow za siebie =)

  • 33. Data: 2002-06-07 18:53:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No tak, dla VE yntelygenckiej warto mieć tam konto.
    > Ty Minik, Ty nie jesteś przypadkiem na garnuszku rodziców ? Skąd ta
    potrzeba wypłat z
    > bankomatu tak dużych kwot ?
    Jeszcze jestem, ale u mnie w rodzinie jest inna polityka niz u wiekszosci.
    To, ze zyje i ucze sie jeszcze na utrzymaniu rodzicow, nie oznacza to, ze
    nie place swoich rachunkow, ide na zakupy, oszczedzam itp.

    > Widzisz, ja jak mam coś zapłacić, to najpierw staram się to załatwic
    przelewem, a na
    > szarym końcu idę po gotówkę do bankomatu innego niż ten "mój" darmowy. No,
    ale kazdy ma
    > swoje zachcianki ;-)
    Ja wiekszosc place karta, ale sa miejsca gdzie jest to niemozliwe.

    > PS
    > Co do email money, czy jak to tam zwą to pieknie Ci odpisał Krab (ten to
    jest cięty ;-)
    Na szczescie nie musze sie spowiadac co robie z pieniedzmi i w jakim celu
    sluza mi kolejne rachunki w ramach 1 konta =)

  • 34. Data: 2002-06-08 18:06:12
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002 18:24:03 +0200, "BUCKS"

    >Nie masz informacji o aktualnie zablokowanych środkach, co przy wielu
    >transakcjach kartą lub przy wspólnym koncie może być kłopotliwe.

    Masz "saldo" i "dostępne środki".

    W czym kłopot ?
    W odejmowaniu ?

    BAH
    PS.
    będzie lepiej :-)

  • 35. Data: 2002-06-08 22:48:49
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 6 Jun 2002 18:24:03 +0200, "BUCKS"

    > Masz "saldo" i "dostępne środki".
    >
    > W czym kłopot ?
    > W odejmowaniu ?

    Przy jednej bądź paru transakcjach, nie jest tragicznie, bo możesz policzyć
    ale przecież nie o to chodzi.
    Przy większej liczbie skąd będziesz wiedział ile wykonałeś transakcji i na
    jaką kwotę każda.
    No ale to nie problem, bo sprawdzisz w historii, co zostało zaksięgowane, a
    reszte policzysz na kalkulatrorze na podstawie świstków ze sklepu ;P
    A tak to masz podgląd na wszystko i możesz kontrolować, czy po jednej
    transakcji nie otrzymałeś czasem dwóch blokad na identyczną kwotę itp.
    Inaczej mówiąc masz większą kontrolę nad swoim kontem i wiesz co się na nim
    dzieje bez konieczności używania kalkulatora.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2002-06-09 22:21:03
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj mi przyklad z jakiej funkcji najczesciej korzystasz to zobaczymy
    > czy faktycznie by to byla doplata.

    Z bankomatów nie korzystam, choć przyznam, że bezprowizyjne wypłaty w mBanku
    były dodatkową zachętą ale jeszcze ani razu nie skrzystałem z opłaty 0zł :P
    Najczęsciej płacę kartą, a to można robić każdą VE bez dodatkowych opłat :)
    Czasem coś kupię płacąc via I-net ale mogę żyć bez tego, bo żadnej eKarty
    nigdy nie planowałem kupować, a że w Inteligo dali za friko to korzystam ;)
    Płacę za usługi GSM poprzez obciążanie karty Inteligo.
    Co miesiąc wykonuję kilka przelewów.

    Czyli w Inteligo musiałbym płacić 4.95zł/mc za przelewy i 0.99zł/mc za VE,
    co daje razem 6zł.
    W Twoim wariancie wychodzi 10zł, więc 4zł/mc więcej.

    Tak jest dziś, a co będzie jutro to nie wiem.

    > Inaczej - w inteligo kosztuje _wszystko_

    Niby tak ale ma niektóre funkcje z których mbank mógłby brać przykład.
    Nie zmienia to faktu, że obecnie nie założyłbym konta w Inteligo ale jako,
    że mam je prawie do początku to je sobie trzymam.
    W praktyce dla mnie koszt utrzymania konta Inteligo to 0.99zł za VE, którą
    mogę płacić kartą w sklepie, w internecie oraz za usługi GSM poprzez
    obciążąnie karty.
    A dodatkowo mam możliwość wydruku historii, czy potwierdzenia transakcji,
    podejrzenia blokad za płatności kartowe, czego brakuje mi w mBanku.
    Można jeszcze wspomnieć o Poleceniu Zapłaty (Direct Debit).
    Co do przelewów to w tym pojedynku bezapelacyjnie wygrywa mbank ;)

    Pomine w mBanku dziwne księgowania transakcji kartowych np. w niedzielę
    wieczorem, gdy ogólne saldo ulega zmianie ale po wejsciu na historie (WWW)
    to owej transakcji jeszcze nie ma, ale będzie po pólnocy w poniedziałek.
    Jednak historia w teleserwisie uwzględnia ową transakcję. Choć ogólnie brzmi
    to komicznie, gdy w niedzielę wieczorem automat mówi o transakcji z
    poniedziałku, który dopiero nastąpi, jakbym oglądał "Powrót do przyszłości"
    ;))

    > A, przepraszam, co z tego ze w inteligo mam 0800 skoro kazdy przelew
    > mnie i tak kosztuje 3zl (robiony przz operatora)?

    Ale ja mówiłem o przelewach zdefiniowanych, czyli raz ustawiłem via I-net, a
    potem obsługa konta odbywała się głównie przez darmowy telefon, czyli
    podawałem kwotę i jazda, a cenne impulsy mogłem przeznaczyć na inne sprawy
    niż obsługa e-banku.

    [...]
    > Po pierwsze by bylo sprzeczne z polityka firmy, dlatego wciaz jest
    > bezplatna.

    Ale polityka się zmienia i nikt nie gwarantuje, że od jutra nie będziesz
    płacił za VE, czy za przelew poniżej kwoty X ;)

    > Mi bardzo odpowiadaja bezplatne przelewy, choc na pewno nie sa one
    > korzystne dla mbanku (he, slynne przelewy na 1grosz).

    Mi też odpowiadają, jak wszystko co może mi się przydać i jest darmowe ;P
    lub wiąże się z niewielkim kosztem.
    A jeden bank nie da wszystkiego i trzeba szukać w kilku :)

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2002-06-10 06:47:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 12:21:03AM +0200, BUCKS wrote:

    > Czyli w Inteligo musiałbym płacić 4.95zł/mc za przelewy i 0.99zł/mc za VE,
    > co daje razem 6zł.
    > W Twoim wariancie wychodzi 10zł, więc 4zł/mc więcej.
    >
    > Tak jest dziś, a co będzie jutro to nie wiem.

    OK. Ja robie istotnie wiecej przelewow miesiecznie. Nawet postaram sie
    policzyc - na pewno robie 10, a to sa same platnosci.

    > Niby tak ale ma niektóre funkcje z których mbank mógłby brać przykład.

    Pewnie zaawansowanie interfejsu. Ale mbank nie byl projektowany jako
    podstawowe narzedzie do placenia ale wlasnie sposob na dobrze
    oprocentowany rachunek bankowy z bezplatnymi przelewami. Cos masz za
    darmo, ale cos innego masz gorsze - jesli dolozysz funkcjonalnosc
    inteligo i pewne gadzety I do mbanku to bedziesz mial drugie inteligo
    - w tym rowniez oplaty. ;-(

    > W praktyce dla mnie koszt utrzymania konta Inteligo to 0.99zł za VE, którą
    > mogę płacić kartą w sklepie, w internecie oraz za usługi GSM poprzez
    > obciążąnie karty.

    No, dlatego tez nie zakladam tam konta, karte do platnosci to ja wole
    mniec odseparowana od moich rachunkow. Nawet jesli moge jej nie wiazac
    z moja kasa (karta do subkonta).

    > A dodatkowo mam możliwość wydruku historii, czy potwierdzenia transakcji,
    > podejrzenia blokad za płatności kartowe, czego brakuje mi w mBanku.

    Kurcze, dlaczego wszyscy chca koniecznie stawiac mbank _przeciw_
    inteligo? ;-)

    > Można jeszcze wspomnieć o Poleceniu Zapłaty (Direct Debit).

    Coz, ma byc ;-)

> [...]
    > to komicznie, gdy w niedzielę wieczorem automat mówi o transakcji z
    > poniedziałku, który dopiero nastąpi, jakbym oglądał "Powrót do przyszłości"

    Jest tego wiecej. To sa wyniki korzystania z tej niesamowitej firmy,
    czego echa pozostaja rowniez w multi ;-((

    > Ale polityka się zmienia i nikt nie gwarantuje, że od jutra nie będziesz
    > płacił za VE, czy za przelew poniżej kwoty X ;)

    No ale na razie polityka firmy sie w tym punkcie nie zmienila. Malo
    tego, byl ostry dym kiedy _planowali_ ale sie z tego wycofali.

    > A jeden bank nie da wszystkiego i trzeba szukać w kilku :)

    O! I to sluszny wniosek osob korzystajacych z pbb ;-)

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-06-10 07:12:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    BAH napisał(a):

    > Masz "saldo" i "dostępne środki".
    > W czym kłopot ?
    > W odejmowaniu ?
    dokladnie, zrobilem 4 platnisci karta w ciagu 2 dni i jak zobaczylem jak
    to w necie wyglada (czekalem kilka dni zeby zobaczyc wszystko
    poksiegowane) to podziekowalem delfinkowi

    roberts

  • 39. Data: 2002-06-10 07:53:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    przyszłości"

    Jak chcesz miec widoczna ta(te) transakcje przez net wpisz w zakresie dat
    historii (sic!!!) operacji date przyszla (np. pierwszy dzien roboczy) :-)) -
    a w tym wypadku date poniedzialkowa. Taki maly jump to the future :-))

    > Jest tego wiecej. To sa wyniki korzystania z tej niesamowitej firmy,
    > czego echa pozostaja rowniez w multi ;-((

    niestety :((

  • 40. Data: 2002-06-10 12:52:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > OK. Ja robie istotnie wiecej przelewow miesiecznie. Nawet postaram sie
    > policzyc - na pewno robie 10, a to sa same platnosci.

    Moi znajomi też nie robią dużo przelewów, więc 10zł/mc za konto to sporo,
    chyba że ktoś chce mieć dostęp do wielu bankomatów.

> [...]
    > darmo, ale cos innego masz gorsze - jesli dolozysz funkcjonalnosc
    > inteligo i pewne gadzety I do mbanku to bedziesz mial drugie inteligo

    No właśnie tak jak piszesz, mBank wysokie % i darmowe przelewy ale te czasy
    już minęły i klient oczekuje coś więcej.
    Uważam, że zwiększenie funkcjonalności mBanku nie musi od razu wiązać się z
    opłatami, bo nie sądze aby ktoś chciał płacić za możliwośc wydrukowania
    historii, czy potwierdzenia via WWW itp.
    Za częśc dodatkowych usług i tak już płacisz np. karta VE dla pełnomocnika
    15zł/rok, czy Visa Gold za 250zł/rok.
    Darmowe przelewy, prowadzenie konta i VE dla właściciela nie znaczy, że
    reszta ma być do d... i moze działac byle jak.

    Powinni zrobićna początku raz a dobrze i dziś byłoby mniej narzekania, a tak
    to teraz w mBanku płaczą, że każda modernizacja choćby niewielka jest bardzo
    kosztowna.

    > No, dlatego tez nie zakladam tam konta, karte do platnosci to ja wole
    > mniec odseparowana od moich rachunkow. Nawet jesli moge jej nie wiazac
    > z moja kasa (karta do subkonta).

    Dlatego nie trzymam na rachunku z VE dużo kasy ale tyle co na bieżące
    potrzeby

    > O! I to sluszny wniosek osob korzystajacych z pbb ;-)

    Ale wolałbym mieć konto główne w 1 banku i parę dodatkowych niż mieć kilka
    dodatkowych kont tworzących razem jedno główne ;-)