  • 1. Data: 2002-06-06 12:39:36
    Temat: Wiesci z mBanku :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank wprowadził obniżoną opłatę za sporządzenie i wysłanie drukowanego
    potwierdzenia przelewu do ZUS wykonanego z mBIZNES Konta. Obecnie usługa ta
    kosztuje Klienta 1,50 zł. Dzięki tej zmianie ralizacja podstawowych funkcji
    konta firmowego (obowiązkowe płatności i potwierdzenia ich wykonania) w
    mBanku jest bardzo atrakcyjne finansowo dla przedsiębiorców. Przypominamy,
    że obecnie przelewy do ZUS w mBanku realizowane są wyłącznie przy pomocy
    operatorów mLinii

    12 czerwca w środę o 19:30 spotkanie Klientów mBanku w Łodzi.
    Na naszym gruncie coś wyjątkowego; tym razem nie będzie filmu, nie będzie
    numerowanych miejsc ani garniturów.
    Co będzie? Będzie można dowiedziec się JAK WYGLADA JAK oraz jak pachnie
    powietrze na wysokości 8.000 metrów.
    Specjalnie dla Was o swoich wysokogórskich wyprawach będzie opowiadał Piotr
    Pustelnik. Każdy będzie mógł zadać pytanie, pogawędzić w kuluarach, również
    z pracownikami mBanku.
    Chcemy by było wesoło, nieoficjalnie i tłoczno. mBank będzie siedział na
    schodach, spóźnialscy też ;- ).
    Wystarczy rozwiązać rebus
    Pierwszych 50 Klientów, którzy nadeślą prawidłową odpowiedź zapraszamy, z
    osobą towarzyszącą, od 19:15 do łódzkiego Kina

    za strona aktualnosci z mBanku

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-06 21:59:14
    Temat: Re: Wiesci z mBanku :)
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@a...com:

    > mBank wprowadził obniżoną opłatę za sporządzenie i wysłanie
    > drukowanego potwierdzenia przelewu do ZUS wykonanego z mBIZNES Konta.
    > Obecnie usługa ta kosztuje Klienta 1,50 zł.

    W takim razie otwieramy firmówkę. To jest lepsze niż inteligo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

  • 3. Data: 2002-06-07 11:15:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 6 Jun 2002 14:39:36 +0200, w
    <adnl5k$o69$1@news.onet.pl>, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

> [...]
    > kosztuje Klienta 1,50 zł. Dzięki tej zmianie ralizacja podstawowych funkcji

    Cóż, to oznacza tylko jedno -- prędko drukowalnych potwierdzeń nie
    będzie :)).

  • 4. Data: 2002-06-07 11:26:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Cóż, to oznacza tylko jedno -- prędko drukowalnych potwierdzeń nie
    > będzie :)).

    Z systemu beda - wg. cafe.mbank