  • 1. Data: 2002-06-06 11:52:14
    Temat: niedrogie konto elektroniczne dla Stowarzyszenia lub Wspólnoty Mieszkaniowej
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Wiem, że telepekao24 oferuje, ale czy jakiś inny bank internetowy (lub
    niedrogi mamurek z dostępem przez inet) obsługuje Stowarzyszenia lub
    Wspólnoty Mieszkaniowe

    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-06-06 11:58:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wiem, że telepekao24 oferuje, ale czy jakiś inny bank internetowy (lub
    > niedrogi mamurek z dostępem przez inet) obsługuje Stowarzyszenia lub
    > Wspólnoty Mieszkaniowe

    to drugie cos BOS chyba ma jakas fajna oferte

  • 3. Data: 2002-06-06 16:33:25
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Wiem, że telepekao24 oferuje, ale czy jakiś inny bank internetowy (lub
    > niedrogi mamurek z dostępem przez inet) obsługuje Stowarzyszenia lub
    > Wspólnoty Mieszkaniowe

    Czy telepekao24 oferuje tą usługę jako oddzielną/specjalną dla Wsp.M., czy to
    jest w ramach standardowych r-ków biznesowych?

  • 4. Data: 2002-06-07 08:22:04
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    > Czy telepekao24 oferuje tą usługę jako oddzielną/specjalną dla Wsp.M., czy
    > jest w ramach standardowych r-ków biznesowych?

    to jest w ramach standardowych rachunków dla firm ...