  • 1. Data: 2002-06-06 11:52:00
    Temat: Jakas zaraza???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Juz zrezygnowaliby zupelnie z tego oproentowania...
    Drugi po KB - ciekawe kiedy BZWBK znowu bedzie tak robil, bo kiedys tak
    mial...

    Od początku czerwca Bank Przemysłowy SA zmieni sposób kapitalizacji odsetek
    na koncie osobistym z kapitalizacji miesięcznej na kapitalizacje kwartalną.
    Konto osobiste Banku Przemysłowego umożliwia skorzystanie z salda
    debetowego, uzyskanie krótkoterminowego kredytu, sprawdzenie stanu konta
    przez telefon. Dodatkowo Moje Konto Plus i Moje Złote Konto gwarantuje
    między innymi bezpłatny pakiet ubezpieczeń, bezpłatne zlecenia stałe,
    bezpłatną telefoniczną informację o stanie rachunku, darmową kartę płatniczą
    POLCARD oraz bezpłatne karty płatnicze POLCARD i VISA CLASSIC.

    Oprocentowanie konta osobistego wynosi: 3,20 % - Moje Konto, 3,52 % - Moje
    Konto Plus oraz 3,84 % - Moje Złote Konto. (AN)

    za WP

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-06 12:34:02
    Temat: Re: Jakas zaraza???
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    Nie zaraza tylko zbyt wysokie koszty siem okazaly , hue hue ...i teraz siem
    ratuja ...

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2002-06-06 12:40:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie zaraza tylko zbyt wysokie koszty siem okazaly , hue hue ...i teraz
    siem
    > ratuja ...

    no ale czego koszty???
    Dopisywania odsetek, czy co???
    BTW. Za debecik w Multibanku zaplacilem zawrotna sume 4 gr ;)

  • 4. Data: 2002-06-06 12:49:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >
    > Oprocentowanie konta osobistego wynosi: 3,20 % - Moje Konto, 3,52 % - Moje
    > Konto Plus oraz 3,84 % - Moje Złote Konto. (AN)

    Oprocentowanie zwyklego RORu powyzej inflacji a ty narzekasz.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-06-06 12:52:07
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > no ale czego koszty???
    No jesli rzadziej beda Ci dopisywali odsetki to dla nich lepiej

    > BTW. Za debecik w Multibanku zaplacilem zawrotna sume 4 gr ;)
    A od salda debetowego to moze byc jeszcze inaczej i przypuszaczam ze tam
    jest co miesiac ;P

    Pzdr

    ------