  • 41. Data: 2002-06-10 13:11:41
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 02:52:24PM +0200, BUCKS wrote:

    > Moi znajomi też nie robią dużo przelewów, więc 10zł/mc za konto to sporo,
    > chyba że ktoś chce mieć dostęp do wielu bankomatów.

    Tylko ze jesli ja dodam do tego jakies wyplaty z bankomatow (jedna czy
    dwie w miesiacu) to nagle sie okazuje ze te ceny jeszcze bardziej sie
    robia niekorzystne dla inteligo.

    > No właśnie tak jak piszesz, mBank wysokie % i darmowe przelewy ale te czasy
    > już minęły i klient oczekuje coś więcej.

    Klienta wola ;-)

    > Uważam, że zwiększenie funkcjonalności mBanku nie musi od razu wiązać się z
    > opłatami, bo nie sądze aby ktoś chciał płacić za możliwośc wydrukowania
    > historii, czy potwierdzenia via WWW itp.

    Zapominasz ze wprowadzenie takich uslug kosztuje na pewno strone,
    ktora to musi wykonac. Czyli kosztowac bedzie mbank. A bank sobie
    mysli - po co mam dokladac takie uslugi i do tego za to placic?

    > Za częśc dodatkowych usług i tak już płacisz np. karta VE dla pełnomocnika
    > 15zł/rok, czy Visa Gold za 250zł/rok.

    No tak, ale pamietaj ze miec tego _wcale_ nie musisz!

    > Darmowe przelewy, prowadzenie konta i VE dla właściciela nie znaczy, że
    > reszta ma być do d... i moze działac byle jak.

    Co to znaczy reszta? Bo ja rozumiem ze pewne rzeczy w banku
    internetowym to _absolutne_ minimum i inaczej by to bank nie byl
    (np. przelewy), ale pewne rzeczy to jest tylko extension (np. PZ).

    Sygerujesz ze pozostale poza wymienionymi 3 rzeczami sa do d*? Czy nie
    uogolniasz zbyt?

    > Powinni zrobićna początku raz a dobrze i dziś byłoby mniej narzekania, a tak
    > to teraz w mBanku płaczą, że każda modernizacja choćby niewielka jest bardzo
    > kosztowna.

    A co to jest raz a dobrze? Czy od razu na poczatku maja produkowac
    wszystkie rodzaje kart, kredyty, PZy i inne takie? Kogo by na to bylo
    stac? I dzie sie konczy raz a dobrze - dla kazdego inna funkcja jest wazna.

    > Ale wolałbym mieć konto główne w 1 banku i parę dodatkowych niż mieć kilka
    > dodatkowych kont tworzących razem jedno główne ;-)

    Szczerze - ja uzywam jako podstawowego konta w RB. mbank jest
    skarbonka z fajnymi przelewami. Natomiast zaczyna mi sie bardzo
    podobac multi - aczkolwiek brak mu paru drobiazgow z RB aby sie na
    niego przesiasc.

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-06-10 16:11:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > skarbonka z fajnymi przelewami. Natomiast zaczyna mi sie bardzo
    > podobac multi - aczkolwiek brak mu paru drobiazgow z RB aby sie na

    Jakich drobiazgow ?
    pzd

  • 43. Data: 2002-06-11 06:32:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 06:11:12PM +0200, Witek wrote:

    > Jakich drobiazgow ?

    Bezplatne potwierdzenia - czasem place nie swoje rachunki i nie chce
    mi sie udowadniac ze zaplata poszla. Wyplata z bankomatow (wszystkich)
    za 1zl.

    Co nie znaczy ze RB jest idealne, rowniez ma kupe wad.

    --

    --w

  • 44. Data: 2002-06-12 18:56:29
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jun 2002 00:48:49 +0200, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >ale przecież nie o to chodzi.
    >Przy większej liczbie skąd będziesz wiedział ile wykonałeś transakcji i na
    >jaką kwotę każda.
    >No ale to nie problem, bo sprawdzisz w historii, co zostało zaksięgowane, a
    >reszte policzysz na kalkulatrorze na podstawie świstków ze sklepu ;P
    >A tak to masz podgląd na wszystko i możesz kontrolować, czy po jednej
    >transakcji nie otrzymałeś czasem dwóch blokad na identyczną kwotę itp.
    >Inaczej mówiąc masz większą kontrolę nad swoim kontem i wiesz co się na nim
    >dzieje bez konieczności używania kalkulatora.

    To co opisujesz, dotyczy wiedzy o powodach blokady.
    (to będzie dostępne - podobnie jak w multiBanku).

    Ile masz zablokowane wiadomo.
    mBank podaje "dostępne środki". i "saldo" (o tym odejmowaniu piszę)
    Z podwójnymi blokadami trzeba się niestety liczyć.

    BAH