  • 21. Data: 2002-06-07 11:39:31
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adpcb2$cqb$1@korweta.task.gda.pl...

    > A ile razy potrzebujesz tą historię ?

    Conajmnije raz na miesiąc.
    A to co oferuje mBank w tej dziedzinie to może wywołac tylko śmiech na sali

    > I ile razy wypłacasz pieniądze z bankomatu,

    Czytaj cały wątek, bo nie bedę się powtarzał w każdej wiadomości

    > czy
    > przelewem ?

    Rzadko. Generalnie nie wypłacam pieniędzy przelewem, tylko jak już to
    reguluję płatności przelewem albo płacę kartą.
    Ostatnio przechodzę gdzie się da na Polecenie Zapłaty, więc mBank traci u
    mnie na znaczeniu, a gdy chodzi o % i chwilowe lokowanie nadwyżki to są inne
    banki z wyższym % i bezpłatnymi przelewami.

    W sumie na dzień dzisiejszy to mBank nie jest już tak dużą atrakcją jak w
    zeszłym roku, są inne banki z
    wyższym % i bezpłatnymi przelewami itp.

    Natomiast gdy weźmiesz pod uwagę, że nie każdy ma tani dostep do I-netu to
    może się okazać, że Inteligo wygrywa numerem 0800.
    Wystarczy raz zdefiniować sobie płatności, a potem wykonywać je przez
    telefon, w razie czego faxem ściągasz historie i raz na miesiąc odbierasz
    wyciąg.
    W inteligo płacisz za przelew, a mBanku zapłacisz za telefon, więc
    ostatecznie mBank może być droższy w utrzymaniu.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2002-06-07 11:41:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > - placenie w necie VE
    > - wyplaty w bankomatach kwot >200 zl (nie Euronetu)
    > - EmailMoney
    > - kilku rachunkow o indywidualnych nr
    > Niestety mbank nie moze mi zapewnic 2 ostatnich uslug, a dwie pierwsze sa
    > drozsze.

    No tak, dla VE yntelygenckiej warto mieć tam konto.
    Ty Minik, Ty nie jesteś przypadkiem na garnuszku rodziców ? Skąd ta potrzeba wypłat
    bankomatu tak dużych kwot ?
    Widzisz, ja jak mam coś zapłacić, to najpierw staram się to załatwic przelewem, a na
    szarym końcu idę po gotówkę do bankomatu innego niż ten "mój" darmowy. No, ale kazdy
    ma
    swoje zachcianki ;-)
    Grzegorz

    PS
    Co do email money, czy jak to tam zwą to pieknie Ci odpisał Krab (ten to jest cięty
    ;-)

  • 23. Data: 2002-06-07 11:49:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 07, 2002 at 01:39:31PM +0200, BUCKS wrote:

> [...]
    > W inteligo płacisz za przelew, a mBanku zapłacisz za telefon, więc
    > ostatecznie mBank może być droższy w utrzymaniu.

    Wiesz, to ja wole miec konto w mbanku (za darmo) i w RB (za
    10zl/miesiac). W obu bankach przelewy bezplatne, w RB 0800 i
    rewelacyjne potwierdzenia przelewu. Wyplaty z dowolnego bankomatu z RB
    kosztuja 1zl, dla mbanku 0zl dla euronetu.

    Mam nieodparte wrazenie ze wychodze na tym lepiej niz Ty ze swoim
    inteligo. A na pewno taniej.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-06-07 11:53:27
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Mocno powiedziane :-) Ale może inteligo ma właśnie takich klientów ? ;-)
    > Grzegorz

    A nie powiesz mi chyba, że masz tylko jedno konto w mBanku, przelewając tam
    swoje wynagrodzenie itp. i korzystasz na dodatek z VE??
    Jeżeli tak to gratuluję pomysłu ;P
    Każdy znający się na rzeczy zakłada conajmniej 2 rachunki jezeli bank daje
    taką możliwość.
    Więcej rachunków może się przydać ze względu na indywidulane wymagania
    użytkownika/klienta.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-06-07 12:25:20
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kosztuja 1zl, dla mbanku 0zl dla euronetu.
    >
    > Mam nieodparte wrazenie ze wychodze na tym lepiej niz Ty ze swoim

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    W twoim przypadku jest to dla Ciebie dobre ale ja musiałbym na Twoim miejscu
    dopłacać, gdyż dostępne możliwości, które bym wykorzystywał nie zniwelują
    opłat jakie musiałbym ponieść. Ale kto wie, ciągle się coś zmienia ;)

    Nie udowadniam co jest lepsze, a co gorsze, bo tez korzystam z mBanku, a
    Inteligo jest u mnie obecnie na drugim planie.
    Ale neguje postawę, że mBank jest super, najlepszym bankiem, bo wszystko
    jest gratis, a Inteligo jest do d... bo przelew za 0.99zł, karta VE
    0.99zł/mc, ewentualna opłata za prowadzenie.

    mBank jest bezpłatny ale nie w każdym przypadku. Rok temu lepszą ofertę
    miało dla mnie Inteligo i więcej zyskałem płacąc za przelew ale z 0800 niż
    bezpłatny przelew z 0801 3. Obecnie sytuacja jest zupełnie inna, a za pół
    roku może być jeszcze inna, bo będę miał inne wymagania co do Banku.
    Poza tym bezpłatny to nie znaczy, że należy mieć na oczach klapki z napisem
    mBank i nie zauważać oferty innych banków.
    Właściwie to chyba te bezpłatne wypłaty z Euronetu i przelewy trzymają ludzi
    w mBanku, bo w przeciwnym razie przy obecnym poziomie usług raczej trudno
    byłoby o względne zadowolenie klientów. Choć nie wiem, czy wprowadzenie
    chociażby tylko 1zł/mc za VE nie wywołałoby exodusu klientów ;)

    Zresztą na rozwój mBanku raczej nie ma co liczyć, gdyż Multibank jest na
    pierwszym planie, a mBank to już niechciane dziecko BRE ;)

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2002-06-07 12:55:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 07, 2002 at 02:25:20PM +0200, BUCKS wrote:

> [...]
    > dopłacać, gdyż dostępne możliwości, które bym wykorzystywał nie zniwelują
    > opłat jakie musiałbym ponieść. Ale kto wie, ciągle się coś zmienia ;)

    A mozesz mi zrobic prosta symulacje? Bo jakos mnie to wciaz zbytnio
    nie przekonuje.

    Podaj mi przyklad z jakiej funkcji najczesciej korzystasz to zobaczymy
    czy faktycznie by to byla doplata.

> [...]
    > jest gratis, a Inteligo jest do d... bo przelew za 0.99zł, karta VE
    > 0.99zł/mc, ewentualna opłata za prowadzenie.

    Inaczej - w inteligo kosztuje _wszystko_.

> [...]
    > Poza tym bezpłatny to nie znaczy, że należy mieć na oczach klapki z napisem
    > mBank i nie zauważać oferty innych banków.

    A, przepraszam, co z tego ze w inteligo mam 0800 skoro kazdy przelew
    mnie i tak kosztuje 3zl (robiony przz operatora)?

> [...]
    > byłoby o względne zadowolenie klientów. Choć nie wiem, czy wprowadzenie
    > chociażby tylko 1zł/mc za VE nie wywołałoby exodusu klientów ;)

    Po pierwsze by bylo sprzeczne z polityka firmy, dlatego wciaz jest
    bezplatna.

    Mi bardzo odpowiadaja bezplatne przelewy, choc na pewno nie sa one
    korzystne dla mbanku (he, slynne przelewy na 1grosz).

    > Zresztą na rozwój mBanku raczej nie ma co liczyć, gdyż Multibank jest na
    > pierwszym planie, a mBank to już niechciane dziecko BRE ;)

    Az tak zle to nie jest, acz jest w tym duuuzo prawdy. I twierdze tak
    na podstawie _dzialan_ banku a promowania banku (bo tutaj to multi lezy
    __zupelnie__).

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-06-07 14:10:01
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A jasne- zgadzam się z Tobą całkowicie.
    Mój jedyny wydatek bankowy stały to 12/mc- pekao.
    Grzegorz

  • 28. Data: 2002-06-07 15:16:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 7 Jun 2002 06:19:45 +0200, w
    <adpcb2$cqb$1@korweta.task.gda.pl>, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > A ile razy potrzebujesz tą historię ?

    Przy każdym koncie wydruk się przydaje -- choćby raz na kwartał.
    A przy firmowym to już wręcz konieczność.

  • 29. Data: 2002-06-07 15:26:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przy każdym koncie wydruk się przydaje -- choćby raz na kwartał.
    > A przy firmowym to już wręcz konieczność.

    No to z firmowym w mBanku chyba nie masz juz problemow?? A i tanej i lepiej
    wychchodzi...

  • 30. Data: 2002-06-07 15:33:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 7 Jun 2002 13:49:39 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

> [...]
    > rewelacyjne potwierdzenia przelewu. Wyplaty z dowolnego bankomatu z RB
    > kosztuja 1zl, dla mbanku 0zl dla euronetu.

    To już lepiej mieć Fortisa.

    > Mam nieodparte wrazenie ze wychodze na tym lepiej niz Ty ze swoim
    > inteligo. A na pewno taniej.

    Być może mBank jest tańszy, ale jest pewien poziom poniżej którego
    bank nie powinien spadać, a mBank jeszcze go nie przekroczył (w górę).
    Na razie konto tam założyłem, ale jeszcze do normalnego użytkowania
    nie nadaje się.